سوزوکی دیزایر 2022 ؛ جایگزین پژو 206 یا پراید؟ (ویدیو)

سوزوکی دیزایر یک سدان جمع و جور است که نسل اول آن در سال 2008 توسط کمپانی سوزوکی معرفی شد. در واقع، سوزوکی دیزایر مدل 2022 به نسل سوم تعلق دارد که تولید آن از سال 2017 آغاز شده و دو تیپ به بازار عرضه می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این سدان جمع و جور ژاپنی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل سوم سوزوکی دیزایر در دو تیپ GL و GLX به بازار عرضه می شود که به یک موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری مجهز هستند. این خودرو با قیمتی مناسب می تواند تجربه خوبی از رانندگی به شما ارائه بدهد. موتور 1.2 لیتری 82 اسب بخار نیرو و 113 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و آن را از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می فرستد. شتاب صفر تا صد 12.5 ثانیه و حداکثر سرعت نیز 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تجهیزات ایمنی و دستیار راننده سوزوکی دیزایر مدل 2022

از جمله تجهیزات ایمنی و دستیار راننده می توان به کیسه هوا، ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ضد سرقت، سنسورهای پارک عقب، قفل مرکزی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل باد تایرها اشاره کرد.

آریاک سفر

قیمت سوزوکی دیزایر مدل 2022

سوزوکی دیزایر در سال 2021 یک فیس لیف داشته و از آن به بعد تغییری نکرده است. قیمت این سدان ژاپنی در حدود 36900 درهم امارات است، با توجه به احتمال وارد شدن این خودرو به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز