اجاره بهای سوئیت های کوچک خیابان انقلاب چقدر است؟

محله انقلاب تهران به علت دسترسی مناسب به دانشگاه‌های پایتخت، بسیاری از دانشجویان تقاضای سوئیت و آپارتمان‌های کوچک در این محدوده را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصادآنلاین، این محله هم از تورم سرسام‌آور بازار مسکن در امان نمانده و رشد قیمتی فزاینده‌ای را در سال‌ها اخیر تجربه کرده است. در حال حاضر رهن یک سوئیت 51 متری ساخت سال 81 در محله 12 فروردین با یک اتاق خواب 350 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

در نزدیکی میدان انقلاب هم، یک سوئیت 40 متری ساخت 90 را، که فقط یک اتاق خواب دارد، 300 میلیون تومان رهن با ماهی یک میلیون تومان اجاره آگهی کرده‌اند. سوئیت دیگری در انقلاب/کارگر ساخت سال 80 هم در میان این آگهی‌ها به چشم می‌خورد که با متراژ 48 متری و یک اتاق خواب، 270 میلیون تومان برای رهن گذاشته شده است.

برای رهن سوئیتی 50 متری ساخت 87 با دو اتاق خواب در محدوده جمال‌زاده جنوبی نیز باید 250 میلیون تومان داشته باشید. سوئیت 40 متری در جمال‌زاده ساخت سال 85 با یک اتاق خواب 220 میلیون تومان رهن داده می‌شود. برای 50 متر سوئیت یک خوابه 10 سال ساخت در انقلاب/کارگر 120 میلیون تومان رهن و 3 میلیون تومان اجاره آگهی شده است. در میدان انقلاب سوئیتی 35 متری که 10 سال از ساخت آن می‌گذرد 50 میلیون تومان رهن و 4.5 میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز