سمند سورن پلاس در بازار چقدر قیمت می‌خورد؟

پیش فروش(فروش فوق العاده) سمند سورن پلاس از روز گذشته در حالی آغاز شده است که قیمت مصوب برای پیش فروش این خودرو حدود 147 میلیون تومان است اما گمانه زنی ها  قیمت این خودرو در بازار را حدود 300 میلیون تومان برآورد می کند.

به گزارش کاماپرس، سیاست پیش فروش به قیمت مصوب کماکان بدون آن که اثرخاصی بر متعادل کردن قیمت خودرو داشته باشد از سوی دو خودروساز بزرگ کشور با هدایت وزارت صنعت، ادامه دارد و در تازه ترین نمونه سمند سورن پلاس قرار است با قیمت حدود 147 میلیون و 700 هزار تومانی به قید قرعه به تعدادی از متقاضیان واگذار شود در حالی که قیمت این خودرو در بازار حدود 300 میلیون تومان برآورد می شود.

یکی از فعالان بازار خودرو درباره قیمت احتمالی خودرو سمند سورن پلاس در بازار اظهار کرد: خودرو سمند سورن پلاس که قرار است به صورت فروش فوق العاده به خریداران عرضه شود از نظر ظاهری تغییراتی داشته و برای مثال تودوزی آن تغییر کرده و چراغ روز به آن اضافه شده ، دستگیره های آن به شکل دستگیره های خودروی دنا درآمده ، تزئینات داشبورد و غربیلک آن بهتر شده، رینگ آلومینیومی و لاستیک پهن به آن اضافه شده و … اما خصوصیات فنی آن تغییر محسوسی نداشته است.

داود زارعی با بیان این که سمند سورن معمولی در حال حاضر حدود 275 تا 280 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد گفت: سمند سورن پلاس با توجه به تغییراتی که در ظاهر و تزئینات داشته مشتری پسندتر است و قیمت آن حدود 300 تا 310 میلیون تومان برآورد می شود.

اخبار مهم روز را بخوانید:

آریاک سفر

شایان ذکر است؛ سمند سورن پلاس مجهز به گیربکس پنج سرعته دستی بوده و موتور و گیربکس آن تقریباً همان قوای محرکه و جنبه دنده سورن معمولی است. ترمز ABS+EBA، رینگ‌های دو رنگ، کیسه هوای راننده و سرنشین کنار راننده، سه عدد سنسور دنده عقب و همچنین ایزوفیکس و کروز کنترل از جمله دیگر امکانات ایمنی و رفاهی است که ایران خودرو در سورن پلاس قرار داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما با تنظیم برقی، چراغ‌های LED جلو، چراغ روز ( Day Light)، مه‌شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو، کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای سرنشینان عقب، شیشه دودی، شیشه درب‌های عقب و شیشه عقب، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان MFC و بازکن قفل درب صندوق از دیگر آپشن های این خودرو است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “سمند سورن پلاس در بازار چقدر قیمت می‌خورد؟

  1. پیشوا گفته:

    خدا وکیلی من تازه این سورن پلاس رو گرفتم خلی عالیتره از دنا پلاس .بابا دنا پلاس جلوش نمیتونی بشینی پای چپت به داشبورد میخوره قد ۱۸۰.بعد کیفیت ساخت داشبورد سورن پلاس از همه ی محصولاتشون بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز