پیش فروش رانا پلاس و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل 90 روزه از فردا

شرکت ایران خودرو با صدرو اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام پیش فروش رانا پلاس ، دنا و سمند سورن پلاس به قیمت قطعی و تحویل حداکثر 90 روزه از فردا سه شنبه 23 دی ماه 1399 به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو مرحله یازدهم فروش فوق العاده خود را از فردا سه شنبه بیست و سوم دی ماه 1399 با سه خودروهایی که دو مدل از آنها پیش از این کمتر به فروش گذاشته شده است، آغاز می کند. در این نوبت از پیش فروش های گروه صنعتی ایران خودرو قرار است شاهد پیش فروش راناپلاس و سمند سورن پلاس به عنوان دو خودرویی که پیش از این کمتر به متقاضیان واگذار شده و همچنین خودروی دنا دنده دستی یا همان دنا معمولی باشیم.

جزئیات قیمت و رنگ خودروها

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، قیمت مصوب و قطعی در نظر گرفته شده برای خودرو رانا پلاس در این پیش فروش 179 میلیون و 516 هزار و 600 تومان است. این خودرو در رنگ‌های خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای، سفید و قرمز دو پوششه به متقاضیان واگذار می شود.

بر اساس این اطلاعیه خودرو سمند سورن پلاس در چهار رنگ آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک و مشکی با قیمت مصوب ۱۸۸ میلیون و 504 هزار و 800 تومان به متقاضیان پیش فروش می شود.

آریاک سفر

همچنین در اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو آمده است خودروی دنا در رنگ های آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک، مشکی و نقره‌ای با قیمت قطعی و مصوب ۱۴۹ میلیون و 969 هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسد.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

محدودیت های شرکت در ثبت نام

همچون پیش فروش های دیگری که ایران خودرو انجام داده است در این پیش فروش نیز به منظور ممانعت از حضور واسطه ها و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، محدودیت‌هایی اعمال می‌شود. مهم ترین محدودیت ها شامل داشتن گواهینامه رانندگی، نداشتن پلاک فعال و خریداری نکردن خودرو از دو شرکت ایران خودرو و سایپا طی 48 ماه اخیر است.

ضمنا سند خودروهای پیش فروش شده در این نوبت نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقی می ماند و خریداران طی یکسال آینده حق فروش خودرو را نخواهند داشت. شایان ذکر است؛ برندگان طرح‌های قبلی پیش فروش که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش رانا پلاس و 2 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل 90 روزه از فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز