ستاره استقلال کنار گذاشته شد

ستاره استقلال قربانی فکری شد، دیدار فولاد خوزستان – استقلال هر چند برای فکری امتیازی نداشت اما حاشیه زیاد داشت، سرمربی استقلال امروز دیاباته را کنار گذاشت.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته تیم های استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با دیدار 2 بر 1 به نفع شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

اما از حاشیه های بازی می توان به درگیری فکری و شیخ دیاباته اشاره کرد که در نهایت منجر به اخراج مهاجم سنگالی از تمرینات استقلال شد.

ماجرا از آن جا شروع شد که در دقایق پایانی بازی که استقلال دو تعویض همزمان انجام داد آنطور که در سایت‌ها اعلام شد شیخ دیاباته و متین کریم زاده دو بازیکنی بودند که به جای فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر وارد زمین مسابقه شدند اما اینطور نیست.

به جای دیاباته که قرار بود وارد زمین شود، بابک مرادی وارد زمین شد و همین مسأله موجب نگرانی و ناراحتی مهاجم بلندقامت آبی پوشان شد. آنطور که مشخص شد او از این مسأله و پیش‌تر نیمکت نشینی در بازی دلخوری داشت که به محمود فکری اعتراض می‌کند.

آریاک سفر

همین اعتراض و درگیری لفظی با سرمربی باعث شد که او امروز اجازه تمرین به شیخ دیاباته را ندهد و او را در اختیار باشگاه بگذارد.

خواست هواداران!

با اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، با توجه به درخواست هواداران استقلال از سرمربی تیم در جهت مقابله با بازیکن سالاری و اینکه هیچ بازیکن و شخصی از هواداران و باشگاه استقلال بزرگتر نیستند، به دلیل عدم تمکین شیخ دیاباته از دستور محمود فکری در بازی با فولاد، این بازیکن از حضور در تمرین امروز (شنبه) آبی‌ها منع شد و در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار گرفت.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : استقلال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز