زندگینامۀ کامالا هریس منتشر شد

کتابی از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور جدید آمریکا به تازگی در ویترین کتابفروشی‌های ایران خودنمایی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، نشر میلکان به تازگی از انتشار ترجمه آخرین کتاب کامالا هریس با عنوان «حقایق ناگفته» خبر داد. این کتاب، زندگینامه کامالا هریس، معاون اول رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا است؛ او نخستین زنی است که در تاریخ آمریکا در این جایگاه قرار گرفته است. هریس علاوه بر این، اولین رنگین‌پوست و اولین آسیایی‌تباری است که معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا شده است. ترجمه کتاب توسط پگاه فرهنگ‌مهر و سیدحسن رضوی انجام شده است. حقایق ناگفته در سال ۲۰۱۹ منتشر و به یکی از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد.

آریاک سفر


کامالا هریس ۵۶ ساله با نام کامل «کامالا دِوی هریس» متولد اکلند کالیفرنیا از مادری هندی‌الاصل و پدری متولد جاماییکا است. هریس مسیر کاری خود را از دادگستری منطقه آلامدا آغاز کرد و به دادستان عالی سانفرانسیسکو و سپس دادستان کل کالیفرنیا رسید. او در کتاب حقایق ناگفته می‌نویسد: «مادرم خیلی خوب فهمیده بود که دارد دو دختر سیاه‌پوست را بزرگ می‌کند. او می‌دانست وطن دومش به من و مایا به چشم دخترانی سیاه‌پوست نگاه می‌کند و همه تلاشش را کرد تا زنان سیاه‌پوستی شجاع و با اعتماد به نفس تربیت کند.» در این کتاب مخاطب با زندگی شخصی و سیاسی بلندمرتبه‌ترین زن سیاستمدار آمریکا آشنا می‌شود.
پیش‌تر با پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا، کامالا هریس به یکی از محبوب‌ترین نام‌های بازار کتاب تبدیل شده بود. در آبان ۹۹، کتاب‌ کودک «ابرقهرمان‌ها همه‌جا هستند» و کتاب «حقایق ناگفته» به قلم کامالا هریس، کتاب «ایده بزرگ کامالا و مایا» به قلم مینا هریس، برادرزاده کامالا و کتاب «کامالا هریس: ریشه در عدالت» اثر نیکی گریمز، چهار ردیف از لیست ده کتاب پرفروش آمازون را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز