زمستان بیت کوین فرا رسید؟!

قیمت بیت کوین یک پله دیگر کاهش پیدا کرد و به محدوده 40 هزار دلاری نزدیک‌تر شد. نرخ این رمزارز معروف طی روز جاری نسبت به روز گذشته با کاهش 201 دلاری، به مرز 41 هزار و 979 دلاری رسید. برخلاف پیش بینی کارشناسان و سرمایه گذاران معروف، قیمت بیت کوین نه تنها به 100 هزار دلار نرسید، بلکه از نصف این مقدار هم کمتر شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بازار رمزارزها هنوز هم درگیر نوساناتی است که در ابتدای سال 2022 شکل گرفت. گویا نبود احساس اطمینان بین سرمایه گذاران مانع از رشد قیمتی بیت کوین می‌شود.

البته در این کاهش قیمتی عواملی مثل ترش از احتمال رشد شدید نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو و ثبت روند نزولی بعد از اوج سال 2021 اثر دارند. به هر حال سرمایه گذارانی که قصد ورود به بازار بیت کوین و خرید آن را دارند حتما باید به شرایط کنونی را در نظر بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این وجود برخی نظریه پردازان و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که بازار بیت کوین باز هم رونق پیدا خواهد کرد. جس پاول، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال کراکن، در این مورد بیان کرده که اکنون زمستان کریپتو فرا نرسیده است. حتی اگر ارزش این رمزارز به مرز 36 هزار دلاری برسد باز هم جای نگرانی نیست. به نظر پاول، افراد در مرزهای قیمتی پایین‌تر باید میزان خریدهای خود را افزایش دهند و بیت کوین بیشتری ذخیره کنند.

امسال ان‌اف‌تی‌ها رشد خوبی خواهند داشت

مدیرعامل صرافی کراکن اعتقاد دارد با دستاوردهایی که ان‌اف‌تی‌ها در سال 2021 به دست آوردند، سال 2022 بدون شک بستر اصلی رشد بیشتر این بخش است. ان‌اف‌تی‌ها با استفاده از سیستمی مشابه ارزهای دیجیتال ساخته شده‌اند اما با انواع رمزارزها به خصوص بیت کوین تفاوت‌های اساسی دارند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز