خبر بد برای بیت کوین بازها؛ عاقبت این رمزارز چه می شود؟

بیت کوین همچنان در کانال قیمتی 40 هزار دلاری دست و پا می‌زند. اکنون نرخ این رمزارز به محدوده 42 هزار و 954 دلاری رسیده و نسبت به روز قبل 657 دلار کم شده است. برخی منابع از تصمیمات جدید دولت آمریکا درباره بیت کوین خبر داده‌اند که در صورت صحت آن، احتمالا نرخ این رمزارز نزول بیشتری خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گمانه زنی‌هایی درباره ممنوعیت دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز توسط دولت آمریکا به وجود آمده و برخی از فعالان حوزه رمزارزها نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، در توئیت اخیر خود درباره این موضوع بیان کرد: ممنوعیت بیت کوین توسط ایالات متحده آمریکا برای ریپل و همچنین اتریوم فاجعه بار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گفته تحلیلگران فنی، در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند بالای محدوده 43 هزار دلاری تثبیت شود، احتمالا به مرز 45 هزار دلاری صعود خواهد کرد. اگر این رمزارز مرز 45 هزار دلاری را پشت سر بگذارد، قیمت 47 هزار دلار محدوده حمایتی بعدی خواهد بود.

اثر کاهش دامیننس بیت کوین

طبق اطلاعات موجود، دامیننس بیت کوین محدوده 40 درصد را از دست داده و به میزان 39.4 درصد رسیده است. این موضوع خبر بسیار بدی برای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. چون هر چقدر کاهش دامیننس بیت کوین بیشتر شود، قیمت این ارز دیجیتال هم نزولی‌تر خواهد بود.

در حال حاضر سرمایه گذاران و فعالان زیادی به خاطر کاهش مداوم قیمت بیت کوین در بازار رمزارزها متحمل زیان شده‌اند. به نظر می‌رسد السالوادور به عنوان اولین شهر بیت کوینی ضرر زیادی کرده باشد. با اینکه نوع خرید و کیف پول‌های دولت السالوادور فاش نشده و نمی‌توان مقدار دقیق زیان را بیان کرد، اما به نظر ضرر این شهر به 10 تا 12 میلیون دلار می‎‌رسد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز