بی اطمینانی گسترده درباره بیت کوین و نوسان قیمتی آن

نرخ بیت کوین طی روز جاری نسبت به روز گذشته 90 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 43 هزار و 665 دلاری رسید. در چنین شرایطی و با کاهش نرخ معروف‌‌ترین ارز دیجیتال جهان، برخی کارشناسان و فعالان معروف بازار به مردم توصیه می‌کنند هنوز هم بیت کوین نخرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، قیمت بیت کوین تا مرز 43 هزار و 100 دلاری افزایش پیدا کرد. اما همچنان عدم اطمینان زیادی در بازار رمزارزها وجود دارد. داده‌ها بیانگر این است که بیت کوین در نرخ 42 هزار دلاری به شدت مورد معامله قرار گرفت. با این حال برخی فعالان معتقدند که نرخ بیت کوین کاهش بیشتری خواهد داشت و به محدوده 39 هزار دلاری هم خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

شرایط کنونی بازار و داده‌های آنچین نشان دهنده آن است که براساس رفتار بیت کوین‌هایی که خرج می‌شوند و از حالت رکود خارج شده‌اند، این رمزارز در محدوده خرید وارد شده و سیگنال خرید را می‌توان از آن استنتاج کرد. اما بسیاری از تحلیلگران نسبت به قیمت بیت کوین در کوتاه مدت بدبین هستند و براساس تقاطع مرگ تشکیل شده، ادامه روند نزولی را محتمل می‌دانند.

نظر مثبت برخی تحلیلگران در خصوص رشد نرخ بیت کوین

اما بعضی از تحلیلگران هم با توجه به پیش بینی‌ها درباره شرایط بیت کوین در بلندمدت، نسبت به آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستند و استدلال می‌کنند که فروش فعلی یک کاهش جزئی در روند صعودی گسترده خواهد بود.

طبق اطلاعات موجود، امروز تعداد واحدهای در گردش بیت کوین 18.93 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 21 میلیون شد. همچنین ارزش بازاری این رمزارز معروف به 829.25 میلیارد دلار رسید. سهم این ارز دیجیتال از کل بازار رمزارزها هم 37.56 درصد اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز