خنثی ترین وضعیت بیت کوین !

قیمت بیت کوین نه تنها در همان محدوده 40 هزار دلاری باقی مانده، بلکه چند روز است پیرامون نرخ 43 هزار دلاری نوسانات جزئی دارد. در حال حاضر این رمزارز معروف به محدوده 43 هزار و 63 دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته 72 دلار کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازا رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با شرایط کنونی و افت اخیر قیمت بیت کوین، تسلط این رمزارز بر بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال کاهش است. در واقع موسسات پولی و بانکی، سرمایه گذاران حقیقی و … سرمایه خود را از بیت کوین به آلت کوین ها منتقل می‌کنند.

این موضوع به نوعی بیانگر پختگی بازار ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال در حال حاضر، تسلا به دوج کوین توجه خاصی دارد و برای فروش برخی محصولات خود این رمزارز را قبول می‌کند. قبلا ایلان ماسک درباره مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین در شبکه پرداخت مطالبی را بیان کرده بود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

یک نظر جالب درباره رشد آینده بیت کوین

با این حال یک خبر جدید سرمایه گذاران بیت کوین را امیدوار کرده است. مکس کایزر، فیلمساز، مجری و گوینده تلویزیون آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با موسسه استنزبری ریسرچ، پیش بینی کرده که به زودی کشورهای عضو گروه هفت، بیت کوین استخراج خواهند کرد. به نظر کایزر، در صورتی که گروه جی‌7 به استخراج بیت کوین بپردازد، هش ریت این ارز دیجیتال به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد و یک رقابتی بین کشورهای عضو برای افزایش هش ریت به راه خواهد افتاد.

همچنین این مجری و فیلمساز آمریکایی معتقد است که با راه اندازی شهر بیت کوینی السالوادور، قطعا یک فضای رقابتی بین کشورها برای استخراج بیت کوین ایجاد خواهد شد. در واقع دیگر کشورها اجازه نخواهند داد که استخراج بیت کوین بدون رقابت و چالش باشد.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز