«ترس»؛ حس غالب این روزهای بازار بیت کوین

معروف‌ترین رمزارز جهان، بیت کوین، همچنان در شرایط نامساعدی به سر می‌برد. این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 218 دلار کاهش قیمت پیدا کرده و به مرز 42 هزار و 825 دلاری رسیده است. به نظر سرمایه گذاران بیت کوین ترس زیادی نسبت به آینده این رمزارز دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اقتصاد نیوز، با توجه به شاخص ترس و طمع، طی هفته جاری بیت کوین در مرحله ترس زیادی قرار دارد. شاخص ترس و طمع برای آینده نگری قیمت بیت کوین و مشخص شدن رفتار معامله گران بسیار مهم است. با این وجود هنوز هم بیت کوین بین سرمایه گذاران بازار رمزارزها محبوبیت خاصی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بر اساس نتایج منتشر شده از نظرسنجی هوبی، مردم آمریکا بیت کوین و دوج کوین را بیشتر از دیگر رمزارزها می‌شناسند. طبق نظرسنجی انجام شده درباره شناخت بیشتر رمزارزها، بیت کوین با رتبه 83.46 درصد جایگاه اول را به دست آورد. دوج کوین هم با 54.1 درصد در مقام دوم قرار گرفت. تقریبا 39.41 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی هم مطالبی درباره اتریوم شنیده بودند.

اثر حمایت شرکت‌ها و سرمایه گذاران بزرگ از رمزارزها

اخیرا شرکت خودروسازی تسلا هم اعلام کرده که رمزارز دوج کوین را برای خرید برخی محصولاتش قبول می‌کند. حمایت شرکت‌ها و سرمایه گذاران بزرگ از بعضی ارزهای دیجیتال و تبدیل سرمایه آن‌ها به بیت کوین یا آلت کوین‌ها باعث تقویت بازار رمزارزها و معرفی بیشتر آن‌ها در سطح جهان شده است.

با این حال کارشناسان فعال در حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند باید نسبت به شرایط آن کاملا آگاهی داشته باشند. در واقع تنها توجه به آمار و ارقام موجود کافی نیست و باید شاخص‌های دیگری که نمایانگر رفتار معامله گران هستند را هم در نظر بگیرند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز