زد و خورد وحشیانه اقلیت آذری و ارمنی در مسکو + فیلم

2 هفته پس از تشدید درگیری های مرزی بین ارمنستان و آذربایجان که موجب کشته شدن 12 سرباز آذربایجانی و کشته و زخمی شدن 16 سرباز ارمنی شد، اقلیت های این دو کشور در مسکو با یکدیگر درگیر شده اند که به گفته پلیس مسکو چندین پرونده جنایی آشوب و سرقت در این خصوص باز شده است.

به گزارش کاماپرس، بلافاصله ویدئو این درگیری ها در شبکه اجتماعی دست به دست شد که در یکی از آنها مردی که در اتوموبیل خود نشسته مورد ضرب و شتم قرار گرفته و خودروی وی توسط مهاجمین آسیب می بیند. همچنین مهاجمان ناشناس در یک رستوران ، با تهدید حاضرین و کارمندان ، 50 هزار روبل (700دلار) از صندوق پول سرقت کرده و به اموال آسیب زده و سپس از صحنه فرار کردند.

به نقل از ریانووستی، نایب رئیس جامعه آذربایجانی های روسیه ، اطلاعات مربوط به درگیری در نزدیکی ایستگاه مترو سالاریوو در نزدیکی یک رستوران ارمنی را تأیید کرد. الونور حسینیوف گفت: “چنین وضعیتی رخ داده است ، ما هنوز دقیقا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است.” وی افزود: هم اکنون نمایندگان این جامعه در حال بررسی جزئیات آنچه اتفاق افتاده است هستند.
نمایندگان جامعه ارمنی های روسیه نیز در مورد این رخداد اظهار نظر کردند. به گفته رئیس این جامعه: “تاکنون فقط اطلاعات موجود در اینترنت مربوط به درگیری ها در دسترس است و از آنچه در دیگر نقاط ممکن است اتفاق افتاده باشد خبری تاکنون به دست ما نرسیده است. داوید تونویان افزود: شب گذشته درگیری ها در پایتخت بین این دو اقلیت رخ داد که یک نفر در این درگیری ها با ضربات چاقو رخمی شد.
به گفته پلیس مسکو درمجموع ، بیش از 25 نفر در نتیجه این اتفاقات بازداشت شده اند.
واردان توگونیان، سفیر ارمنستان در روسیه این حوادث را یک تحریک سازمان یافته خواند. انجمن آذربایجانی های روسیه نیز به نوبه خود انگشت اتهام را به سمت طرف ارمنی گرفته و اظهار داشت که ارمنی ها رستوران “1001 شب” را که متعلق به یک آذربایجانی است، در این درگیری ها تخریب کردند.

مطالب مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز