ریزش قیمتی بیت کوین و افزایش استقبال سرمایه گذاران!

قیمت بیت کوین همچنان با وجود رشد 400 دلاری نسبت به روز گذشته در کانال 57 هزار و 458 دلاری قرار دارد. با اینکه اطلاعات چند روز اخیر نشان می‌داد ترس در بازار ارزهای دیجیتال بالا رفته ولی شرکت‌های سرمایه گذاری همچنان در حال خرید بیت کوین بودند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داده‌های جدید نشان دهنده این است که سرمایه گذاران نهادی طی چند روز اخیر که قیمت بیت کوین افت زیادی داشت همچنان به خرید خود ادامه دادند. طبق اطلاعات سایت ارزهای دیجیتال، این سرمایه گذاران طی هفت روز اخیر 154 میلیون دلار ارز دیجیتال خریداری کردند. در حالی که یک هفته پیش از این اتفاق، 150 میلیون دلار به صندوق ارزهای دیجیتال تزریق شده بود.

بیشتر بخوانید:

این اطلاعات نشان می‌دهد که سرمایه گذاران نهادی بازار رمزارزها نه تنها با افت قیمت بیت کوین دچار آشفتگی نشدند بلکه دامنه خرید خود را افزایش دادند. چون منتظر ادامه رشد قیمتی این ارز دیجیتال بنیادی در آینده هستند و این فرصت برای آن بهترین شرایط خرید محسوب می‌شد.

آریاک سفر

میزان سرمایه وارد شده به بازار رمزارزها

طی یک هفته اخیر مانند هفته‌های گذشته، محصولات سرمایه گذاری در بیت کوین با 114.4 میلیون دلار بیشترین جذب سرمایه را داشتند. از آغاز امسال تا به حال، سرمایه گذاران نهادی و شرکت‌های بزرگ بیشتر از 6.6 میلیارد دلار به محصولات سرمایه گذاری در بیت کوین، 1.17 میلیارد دلار به اتریوم و در کل بیشتر از 9.2 میلیارد دلار را به بازار ارزهای دیجیتالی تخصیص دادند.

به عنوان مثال گری اسکیل، از صندوق‌های بزرگ مدیریت سرمایه فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، دارایی‌های تحت مدیریت خود را تا اواخر آبان ماه 51/9 میلیارد دلار اعلام کرد.

با این حال صندوق بین المللی پول در مورد استفاده از ارزهای مجازی از جمله بیت کوین هشدار داده و خواستار تصویب قوانین بیشتری برای حفاظت از مصرف کنندگان و مقابله با پول شویی و تروریسم مالی شده است.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز