اقدام مت گاکس و احتمال سقوط سنگین بیت کوین!

لست سکند

بیت کوین به مرز خطرناک 56 هزار دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته 720 دلار افت نرخ داشته است. برخی تحلیلگران معتقدند که روند فعلی بازار بیت کوین بسیار شبیه به سال 2017 است و احتمال سقوط بیشتر قیمت بیت کوین وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ارز دیجیتال، بعضی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بر این اعتقادند که اگر عرضه 145 هزار بیت کوین از سوی صرافی ورشکسته مت گاکس انجام شود، فشار فروش به شدت افزایش پیدا کرده و بیت کوین سقوط شدیدی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

یکی از این تحلیلگران دیوید لیفچیتز، مدیر سرمایه گذاری شرکت اکسپو آلفا، است که به اثرات مخرب تقسیم 145 هزار بیت کوین بین سرمایه گذاران اشاره کرده است. جریان این 145 هزار بیت کوین به هک مت گاکس سال 2014 باز می‌گردد که سرمایه گذاران خرد این صرافی تمام دارایی خود را از دست دادند. اکنون قرار است این دارایی‌ها به سرمایه گذاران مال باخته باز می‌گردد.

راز آسمان پایتخت

دیوید لیفچیتز بیان کرده بسیاری از سرمایه گذاران خرد در آینده‌ای نزدیک به ثروتی باد آورده خواهند رسید و بیت کوین‌های خود را با ارزش بیشتر از 100 برابری دریافت خواهند کرد. احتمال می‌رود با خبر نهایی شدن این اتفاق، ضربه سختی به بازار رمزارزها وارد شود.

با وقوع این اتفاق و افزایش فشار فروش، رعایت کردن جانب احتیاط در جریان حرکت‌های صعودی قیمت ضروری است. زمانی که بیت کوین مانع مت گاکس را پشت سر بگذارد، مسیر رو به رشد خود را بار دیگر طی خواهد کرد و به اوج تاریخی خود خواهد رسید. مگر اینکه شوک بزرگ دیگری مانع از این اتفاق شود.

بعضی سرمایه گذاران هنوز خوشبین هستند

اما هنوز سرمایه گذاران خونسرد و پایبند بازار رمزارزها این اتفاقات را نوساناتی گذرا تلقی می‌کنند و به چشم انداز صعودی این بازار توجه دارند. با این حال نوسانات بازار نشان می‌دهد رسیدن نرخ بیت کوین به محدوده 56 هزار دلاری معامله گران را غافلگیر کرده و میزان ترس را بالا برده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز