قیمت بیت کوین در بدترین حالت چقدر سقوط خواهد کرد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 50 هزار دلاری قرار دارد و قیمت آن نسبت به روز گذشته 2 هزار و 9 دلار دیگر هم افت کرده است. برخی کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که قیمت 56 هزار و 500 دلاری کف نرخ بیت کوین خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان با بررسی شاخص نوسانات، معاملات آتی، انحراف دلتای 25 درصد و معاملات مارجینی بیت کوین به این نتیجه رسیده‌اند که قیمت این رمزارز از محدوده 56 هزار و 500 دلاری پایین‌تر نخواهد آمد. ضمن اینکه میزان نوسانات این بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار کمتر شده و این موضوع نشان می‌دهد که دیگر اتفاقات غیرمنتظره تاثیرگذاری گذشته را روی نرخ بیت کوین نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این حال گروه دیگری از کارشناسان محدوده 57 هزار دلاری را سطح مقاومت حیاتی بیت کوین می‌دانند. در صورتی که این مقاومت هم از دست برود، احتمال ریزش بیشتر قیمت بیت کوین و بازار آن تقویت خواهد شد. با این حال با توجه به شرایط اقتصادی کشورهای بزرگ جهان همچنان دیدگاه‌های مثبتی درباره تقویت نرخ بیت کوین وجود دارد.

به نظر امیرحسین نام‌آور، کارشناس فعال حوزه مالی، تورمی بودن اقتصاد آمریکا باعث خواهد شد تا نرخ بیت کوین در دراز مدت صعودی باشد. ولی دارندگان این ارز دیجیتال باید توجه داشته باشند که اصلاح قیمتی در هر دوره‌ای طبیعی است و ممکن است در آینده هم برای این رمزارز به وجود بیاید.

یک پیش بینی درباره روند رشد قیمت بیت کوین

نام‌آور معتقد است که در بدترین حالت، با تداوم ریزش قیمتی بیت کوین، این رمزارز به نرخ 50 هزار دلاری خواهد رسید. بعید است که این ارز دیجیتال به کانال پایین‌تر سقوط کند. اگر هم بیت کوین روند صعود قیمتی را پیش بگیرد، در دراز مدت به سمت کانال 120 هزار دلاری پیش خواهد رفت. به نظر ماینرها امیدوارند این رمزارز به سمت کانال 120 هزار دلاری حرکت کند، چون به هیچ عنوان به کیف پول بیت کوین خود دست نزده‌اند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز