قیمت دلار با خریدهای مداوم معامله گران بالاتر رفت

لست سکند

دلار باز هم نسبت به دیروز افزایش قیمت 152 تومانی داشت و این بار به مرز 28 هزار و 539 تومانی رسید. یورو، دیگر ارز پرمتقاضی بازار، هم با رشد 177 تومانی قیمت در مقایسه با روز قبل در محدوده 32 هزار و 159 تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران با قدرت بیشتری در حال خرید دلار هستند. هدف آن‌ها از انجام این کار بالا بردن نرخ دلار تا حد امکان است. در واقع با این اقدام قصد دارند سود خود را به حداکثر برسانند. چراکه اگر مذاکرات هسته‌ای به سرانجام برسد، معامله گران خواهند توانست در بالاترین قیمت ممکن دلارهای دپو شده خود را بفروشند. اگر هم مذاکرات نتیجه ندهد، معامله گران از قبل با رشد قیمت اندکی تطبیق پیدا کرده‌اند. بنابراین از رشد زیاد قیمت‌ها شوکه نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

به نظر معامله گران، کاهش یکباره نرخ دلار بعید به نظر می‌رسد چون دلار طی چند روز اخیر مدام در کانال 28 هزار تومانی نوسان داشته است. ضمن اینکه طرفی‌های افزایشی نرخ دلار هم معتقدند که با توجه به 28 هزار تومانی شدن قیمت کف، روند افزایش قیمت این ارز خارجی ادامه دارد.

راز آسمان پایتخت

ابهامات درباره مذاکرات باعث شده تا تاکتیک مناسب و کاربردی برای معامله گران همین خرید و ذخیره ارز باشد. در واقع با توجه به تجربه‌های قبلی که درباره نحوه پیشرفت مذاکرات در دولت قبل وجود دارد، معامله گران بر این تصمیم هستند که ذهنیت خوش بینانه را در معاملات خود لحاظ نکنند.

وضعیت درهم و پوند طی روز جاری

به علاوه نرخ حواله درهم نیز همواره سیگنال‌های مثبتی به افزایش نرخ دلار داده است. در حال حاضر قیمت این ارز با رشد 43 تومانی در محدوده 7 هزار و 774 تومانی قرار دارد.

نرخ پوند هم مانند دلار و یورو افزایش پیدا کرده است. قیمت این ارز با رشد 84 تومانی در مقایسه با روز قبل در مرز 38 هزار و 306 تومانی قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز