رشد سریع قیمت بیت کوین با حمایت شرکت‌ ها و اشخاص معروف

قیمت بیت کوین، معروف‌ترین رمزارز، همچنان 62 هزار دلار است و در این محدوده جابجا می‌شود. البته طی روز جاری تمامی ارزهای دیجیتالی مهم بازار صعود قیمتی داشتند. به نظر ورود غول پرداخت آمریکایی به بازار رمزارزها باعث تقویت این بخش شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا و ارز و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، مسترکارد، شرکت بزرگ پرداخت آمریکایی، در حال همکاری با پلتفرم بکت است تا امکان ارائه خدمات مبتنی بر رمزارزها را برای بنگاه‌های تجاری و بانک‌های کوچک و مشتریان خود فراهم کند. طبق اطلاعیه مسترکارد از این پس مشتریان امکان خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتالی را با استفاده از کیف پول معرفی شده دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از ابتدای شکل گیری رمزارزها تاکنون حمایت شخصیت‌ها و شرکت‌های معروف اثرات زیادی روی ارزش این بازار و قیمت‌ها داشته است. در حال حاضر حمایت ایلان ماسک، والمارت و… عامل اصلی رشد قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها محسوب می‌شود.

آریاک سفر

نظر افراد معروف درباره ابرتورم جهانی و بیت کوین

اخیرا جک دروسی، مدیرعامل و بنیانگذار توییتر، از وقوع ابرتورم در ایالات متحده و سایر نقاط جهان در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. اما دروسی معتقد است که با استفاده از بیت کوین امکان عبور از این مشکل وجود دارد و هیچ چیز مهم‌تر از این دارایی دیجیتال نیست که بتوان در طول عمر روی آن کار کرد. به همین دلیل است که او سرمایه‌گذاری زیادی برای رشد صنعت کریپتو انجام می‌دهد.

در این خصوص مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی، هم هشدار داده و گفته استفاده از بیت کوین تنها راه حل خروج از بحران به حساب می‌آید.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی به 2 هزار و 540 میلیارد دلار رسیده که البته این رقم نسبت به روز قبل 0.14 درصد کمتر شده است. طبق آخرین اطلاعات همچنان 45 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است و 17 درصد این بازار هم به اتریوم تعلق دارد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز