بیت کوین 135 هزار دلاری تا کریسمس!

قیمت بیت کوین در حال حاضر به مرز 58 هزار و 17 دلاری رسیده و نسبت به روز قبل هزار و 17 دلار رشد قیمتی پیدا کرد. بسیاری از کارشناسان مطرح این حوزه نسبت به 100 دلاری شدن بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی امیدوار هستند.

به گزارش کاماپرس، پلن بی، تحلیلگر گمنام و خالق مدل انباشت به جریان، در مصاحبه با آنتونی پامیلیانو، یوتیوبر مشهور، اعلام کرده که اگر قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به بالای 500 هزار دلار نرسد تعجب خواهد کرد. پلن بی همچنین بیان کرده اگر این رمزارز تا پایان امسال به 100 هزار دلار نرسد، شگفت زده خواهد شد. وی در این مصاحبه گفت که قیمت بیت کوین تا کریسمس حداقل 135 هزار دلار است. این همان سطحی است که مدل فلور بیان می‌کند. پلن بی برای اثبات این موضوع از سه مدل مختلف، انباشت به جریان، مدلی با استفاده از داده‌های درون زنجیره‌ای و فلور استفاده می‎کند. وی اعلام کرده که هر سه مدل‌ها یک نتیجه واحد، یعنی سه رقمی شدن بیت کوین تا پایان سال 2021، را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

صندوق بین المللی پول هشدار داد!

با توجه به رشد قیمتی بیت کوین و طبق آمار منتشر شده، پذیرش این رمزارز در کشورهای در حال توسعه هم رو به ازدیاد است. اخیرا صندوق بین المللی پول در گزارش جدید ثبات مالی خود اعلام کرده که پذیرش دارایی‌های رمزنگاری شده و استیبل کوین‌ها در اقتصادهای در حال توسعه می‌تواند ثبات اقتصادی و مالی این کشورها را به خطر بیندازد. طبق اعلام قبلی این صندوق، خطرات ارزهای دیجیتال فعلا مهار شده اما نهادهای نظارتی باید آن‌ها را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند.

هیئت ثبات مالی آی‌ام‌اف در این گزارش خطر هک شدن، عدم شفافیت در صدور و توزیع توکن‌ها، ریسک‌های عملیاتی و نوسانات شدید را از بزرگ‌ترین چالش‌های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال اعلام کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز