احتمال سه رقمی شدن قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرد

قیمت بیت کوین هم اکنون در مرز 55 هزار و 54 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر رشد قیمتی 3 هزار و 495 دلاری داشت. برای سومین هفته متوالی جریان ورود سرمایه به بیت کوین مثبت بوده و بسیاری از کشورها در حال فراهم کردن چهارچوب‌هایی برای قانونی کردن این ارز دیجیتال هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار بورس و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل هفتگی بیت کوین بیانگر این است که این رمزارز حرکت خود را به سمت سقف قیمتی تاریخی آغاز کرده و معامله گران بسیاری در حال انتقال سرمایه به این بازار هستند. افزایش شدید نرخ بیت کوین طی چند روز اخیر باعث شده تا احساسات بازار این ارز دیجیتال تقویت شود و تحلیلگران بار دیگر احتمال 100 هزار دلاری شدن آن را مطرح کنند.

در حال حاضر بررسی‌های کیف پول بیت کوین نشان می‌دهد که برخی سرمایه گذاران آن از چند ماه گذشته تاکنون به بیت کوین خود دست نزده‌اند. در واقع تحلیل‌های درون زنجیره‌ای شرکت گلاسنود، یکی از مجموعه‌های تحلیل داده‌های بلاکچین، نشان دهنده این است که بیت کوین به بیشترین قیمت خود طی پنج ماه اخیر رسیده با این حال برخی از دارندگان اقدام به فروش آن نکرده‌اند.

آریاک سفر

طبق گزارش این شرکت به نظر افرادی که قصد ذخیره بیت کوین در بلند مدت را دارند بیشتر از 155 روز آن را نگهداری کرده و هیچ گونه فروشی نداشته‌اند. ارزش کلی کیف پول این افراد حدود 13.3 میلیون بیت کوین است و 70 درصد از عرضه بازار را شکل می‌دهند.

ارزش بازار رمزارزها چقدر شد؟

مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها هم اکنون به 2 هزار و 340 میلیارد دلار رسیده که این رقم نسبت به روز گذشته 1.27 درصد رشد داشته است. در حال حاضر 47 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین و 18 درصد آن برای اتریوم است. قیمت اتریوم هم امروز به 3 هزار و 458 دلار رسید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز