پرش نرخ بیت کوین و برنامه دولت‌ها برای سود ارزهای دیجیتال

لست سکند

رشد قیمتی بیت کوین طی دو روز گذشته بسیار سریع‌ بود، تا جایی که این رمزارز معروف اکنون در محدوده قیمت 54 هزار و 919 دلاری قرار دارد. طبق آمار منتشر شده برای سومین هفته متوالی جریان ورود سرمایه به بازار بیت کوین مثبت بوده که این موضوع در رشد قیمتی آن بی‌اثر نیست. اکنون بسیاری از کشورها در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها برای گرفتن مالیات از انواع ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتالی معتقدند که به زودی قیمت 50 هزار دلار به سطح حمایت بیت کوین تبدیل خواهد شد. رشد سریع قیمت بیت کوین بار دیگر کشورهای مختلف را برای وضع قوانین دست به کار کرده و مسئله گرفتن مالیات از این نوع ارز را افزایش داده است.

هونگ نام کی، معاون وزیر دارایی کره جنوبی، اعلام کرده که از سال آینده ارزهای دیجیتالی جزو دارایی‌های مالی این کشور خواهند بود. به این ترتیب معامله گران آن‌ها باید 20 درصد سود حاصل از معاملات خود را تحت عنوان مالیات به دولت کره جنوبی پرداخت کنند.

طبق این گفته، احتمالا کره جنوبی نخستین کشور پیشرفته جهان خواهد بود که مالیات سنگینی را از سود معاملات رمزارزها دریافت خواهد کرد. هنوز دیگر کشورهای مطرح جهان مثل آمریکا در خصوص میزان مالیات از ارزهای دیجیتالی برنامه یا طرحی را به صورت عمومی اعلام نکرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

چه رمزارزهایی برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

در حال حاضر بازار سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار داغ است. به همین دلیل برخی از تحلیلگران رمزارزهایی که پتانسیل خوبی برای رشد دارند را به متقاضیان این بازار معرفی می‌کنند.

اسکات ملکر یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال است که پیش بینی کرده سه آلت کوین پالیگان، کاوا و سروم رشد قیمتی خوبی را در آینده تجربه خواهند کرد. به نظر ملکر این سه آلت کوین شرایط تکنیکال مساعدی دارند و برای سرمایه گذاری مناسب هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز