ردمی K50 شیائومی ؛ مجهز به یک تراشه جدید

لست سکند

اخیرا خبرهایی مبنی بر مجهز شدن پرچمدار آینده ردمی به چیپست قدرتمند MediaTek Dimensity 2000 به گوش می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این تراشه هنوز رونمایی نشده، اما قرار است مدیاتک به زودی دایمنسیتی 2000 را جایگزین دایمنسیتی 1200 کند و احتمالا K50 ردمی، از نخستین دستگاه‌هایی خواهد بود که از این تراشه بهره‌مند می‌شود.

پیش از این خبرها حاکی از آن بود که شیائومی redmi k50 را در 2022 عرضه می‌کند؛ علت این تاخیر هم کمبود جهانی تراشه ذکر شد. اما اکنون گفته می‌شود این گوشی به تراشه جدید مدیاتک مجهز خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

دایمنسیتی 2000 برای پرچمداران

Dimensity 2000 مدیاتک احتمالا بلندپروازانه‌ترین پروژه این شرکت خواهد بود. در حالی که نسخه‌های قبلی این سری بیشتر در دستگاه‌های میان‌رده و زیرمجموعه مورد استفاده قرار می‌گرفتند، به نظر می‌رسد که این تراشه جدید، متفاوت باشد و برای پرچمداران به کار رود.

به گفته کارشناسان، دایمنسیتی 2000 در سال آینده بر روی تعداد زیادی از گوشی‌های پرچمدار استفاده خواهد شد. آن‌ها حتی مدعی شده‌اند، چیپ ست مدیاتک راه خود را به پرچمداران ساخته شده توسط «اوپو» و «ویوو» پیدا خواهد کرد. همانطور که شیائومی نیز قصد دارد برخی از گوشی‌های پریمیوم خود را به این تراشه مجهز کند.

MediaTek Dimensity 2000 به لطف ترکیبی از گره چهار نانومتری عالی TSMC و آخرین معماری ARM به نظر می‌رسد بهترین تراشه اندرویدی نسل بعدی باشد. همچنین انتظار می‌رود که ارزان‌تر از اسنپدراگون 898 آینده کوالکام باشد و رقیب آن تلقی شود.

مرتبط با : شیائومیمدیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز