درباره گوشی شیائومی جدید، پوکو M4 چه می‌دانید؟

شیائومی چند روز پیش از جایگزین پوکو M3، با نام POCO M4 رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گوشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان فناوری معتقدند پوکو M4 همان ردمی نوت ۱۱ است که با تغییرات اندک ظاهری و اسمی به عنوان یک گوشی تازه، وارد بازار شده است.

پوکو ام 4 با قابلیت فایو جی، در سه رنگ زرد، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است که در واقع، رنگ مشکی آن متمایل به خاکستری است.

صفحه نمایش این پوکوی جدید، 6.6 اینچی است و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. همچنین دارای یک حفره برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی‌اش است. جالب اینکه دوربین سلفی این گوشی هم از قابلیت پانوراما پشتیبانی می‌کند. در پشت گوشی اما یک جزیره بزرگ دوربین وجود دارد که کاربران را به یاد می 11 اولترا می‌اندازد. همچنین بر خلاف می 11 اولترا که دارای سه دوربین عقب است، Poco M4 Pro 5G دارای دو دوربین است؛ دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید، 8 مگاپیکسل وضوح دارد.

آریاک سفر

قیمت روز گوشی های موجود در بازار:

این گوشی با پشتیبانی اندروید 11، دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. اما به صورت 64/4 نیز با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شود. همچنین حافظه این گوشی را می‌توان با یک کارت حافظه میکرو SD تا یک ترابایت افزایش داد.

Poco M4 Pro 5G حسگر اثرانگشتی هم دارد. علاوه بر آن، جک هدفون 3.5 میلی‌متری این محصول جدید شیائومی که در پایین و در کنار درگاه یواس‌بیC قرار دارد. گفتنی است که باتری این گوشی، پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی پرو است. پوکو مدعی است که طی زمان 59 دقیقه، شارژ این گوشی از صفر به صد می‌رسد.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به اسپیکرهای استریو اشاره کرد که جای خالی آن‌ها در پوکو M3 پرو احساس می‌شد.

درباره قیمت این گوشی هم باید گفت، ارزان‌ترین مدل این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و ۲۲۹ یورو (۲۶۵ دلار) قیمت دارد. کاربران برای خرید مدل‌های ۶/۱۲۸ گیگابایتی باید مبلغ ۲۴۹ یورو (۲۸۸ دلار) بپردازند.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز