رای متهم سکه ثامن تائید شد

رای متهم پرونده معروف به سکه ثامن در دادگاه تجدید نظر تایید شد و این فرد به 15 سال زندان و 2 سال تبعید و ممنوعیت انجام فعالیت های مرتبط با طلا و سکه محکوم شده است.

به گزارش کاماپرس، پرونده سکه ثامن بعد از افت و خیزهای فراوان و برگزاری جلسات دادگاه سرانجام به ایستگاه پایانی رسید و متهم این پرونده با صدور رای قطعی ، کیفر اعمال مجرمانه خود را که به ضرر و زیان افراد فراوانی منتهی شده است ، تحمل خواهد کرد.

رسول کوهپایه زاده با تائید خبر صدور رای قطعی پرونده این متهم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن  اظهار کرد: دادگاه تجدید نظر،  رای بدوی را تایید کرده است به این معنی که متهم پرونده سکه ثامن در دادگاه بدوی به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید بعد از اتمام مدت حبس و دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت در زمینه های ارز و طلا و سکه و فعالیت‌های آنلاین کسب و کار در فضای مجازی محکوم شده بود که دادگاه تجدیدنظر هم این رای را تایید کرد.

جزای نقدی پرداختی به دولت کاهش یافته است

آریاک سفر

کوهپایه زاده افزود: در خصوص میزان جزای نقدی که بایستی به صندوق دولت پرداخت می‌شد، دادگاه طبق قوانین و مقررات و ضوابط در واقع میزان جزای نقدی را کاهش داد که البته این قضیه بحث رد مال را به شکات و مالباختگان تسهیل می‌کند؛ در واقع ماحصل کلام اینکه متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن ( فرهاد زاهدی فر) به ۱۵ سال حبس و تبعید و ممنوعیت از مشاغلی که گفته شد با رای قطعی دادگاه تجدیدنظر محکوم و این رای دیروز به ما قانونا ابلاغ شد. شایان ذکر است؛ در پرونده سکه ثامن از حدود 3 هزار نفر مبلغی بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان در عملیات فروش سکه به صورت آنلاین کلاهبرداری شده بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رای متهم سکه ثامن تائید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز