رای متهم سکه ثامن تائید شد

رای متهم پرونده معروف به سکه ثامن در دادگاه تجدید نظر تایید شد و این فرد به 15 سال زندان و 2 سال تبعید و ممنوعیت انجام فعالیت های مرتبط با طلا و سکه محکوم شده است.

به گزارش کاماپرس، پرونده سکه ثامن بعد از افت و خیزهای فراوان و برگزاری جلسات دادگاه سرانجام به ایستگاه پایانی رسید و متهم این پرونده با صدور رای قطعی ، کیفر اعمال مجرمانه خود را که به ضرر و زیان افراد فراوانی منتهی شده است ، تحمل خواهد کرد.

رسول کوهپایه زاده با تائید خبر صدور رای قطعی پرونده این متهم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن  اظهار کرد: دادگاه تجدید نظر،  رای بدوی را تایید کرده است به این معنی که متهم پرونده سکه ثامن در دادگاه بدوی به ۱۵ سال حبس و دو سال تبعید بعد از اتمام مدت حبس و دو سال ممنوعیت از اشتغال به مشاغل مرتبط با فعالیت در زمینه های ارز و طلا و سکه و فعالیت‌های آنلاین کسب و کار در فضای مجازی محکوم شده بود که دادگاه تجدیدنظر هم این رای را تایید کرد.

جزای نقدی پرداختی به دولت کاهش یافته است

آریاک سفر

کوهپایه زاده افزود: در خصوص میزان جزای نقدی که بایستی به صندوق دولت پرداخت می‌شد، دادگاه طبق قوانین و مقررات و ضوابط در واقع میزان جزای نقدی را کاهش داد که البته این قضیه بحث رد مال را به شکات و مالباختگان تسهیل می‌کند؛ در واقع ماحصل کلام اینکه متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن ( فرهاد زاهدی فر) به ۱۵ سال حبس و تبعید و ممنوعیت از مشاغلی که گفته شد با رای قطعی دادگاه تجدیدنظر محکوم و این رای دیروز به ما قانونا ابلاغ شد. شایان ذکر است؛ در پرونده سکه ثامن از حدود 3 هزار نفر مبلغی بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان در عملیات فروش سکه به صورت آنلاین کلاهبرداری شده بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رای متهم سکه ثامن تائید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز