راهنمای خرید میز تحریر مناسب کودک

لست سکند

گاهی اوقات بچه ها برای انجام تکالیف خود بر روی زمین دراز می کشند و این موجب آسیب دیدگی در ستون فقرات آن ها می شود. یا اینکه از پیشخوان و میزناهار خوری استفاده می کنند که این موضوع موجب کاهش تمرکز آن ها می شود؛ اما با خرید میز تحریری که دلخواه کودک بوده و درواقع سلیقه او هم در آن دخیل باشد، نقش مهمی را در نشستن کودک در پشت آن ایفا می کند.

به گزارش کاماپرس، در این مقاله قصد داریم در مورد ابعاد میز کودک و سایر عواملی که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید؛ اشاره کنیم. بنابراین اگر به فکر آسایش و آرامش خیال کودک خود هستید؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
کدام رنگ مناسب میز کودک است؟
یکی از مهم ترین عواملی که در ابتدای امر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؛ رنگ میز تحریر کودک است. رنگ ها دنیای خارق العاده ای دارند و طبق مطالعات روانشناسی هر یک از آن ها ویژگی ها و تاثیرات روانشناختی خاصی را بر ذهن کودکان بر جای می گذارند.
به همین دلیل اگر فرزند شما دختر است؛ رنگ های سفید، صورتی، آبی ملایم، زرد، ارغوانی و رنگ هایی از این قبیل برای او مناسب خواهد بود. در صورتی که فرزند شما پسر باشد؛ رنگ های آبی، قهوه ای، قرمز و سبز رنگ هایی متناسب با شخصیت او به شمار می رود. با این حال قبل از خرید میز باید از علاقه کودک خود به رنگبندی میز تحریر مطمئن شوید.
طرح و شکلی جذاب و فانتزی موثر در استاندارد میز تحریر کودک
یکی از عواملی که سبب می شود که میز کودک به صورت استاندارد در نظر گرفته شود؛ شکل و طراحی آن است. در این رابطه انواع متنوعی از میزهای تحریر وجود دارد؛ اما مناسب ترین آن ها برای کودکان میزهایی هستند که طرح و شکلی فانتزی همراه با شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان داشته باشند.
در این صورت تمایل کودک به انجام تکالیف و مطالعه افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، هر نوع طرحی که در نظر داشته باشید؛ به صورت سفارشی ساخته خواهد شد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین مطابق با علاقه و نیاز کودک میزی با طرح و شکل مناسب را برای او سفارش دهید.
مناسب ترین جنس میز تحریر کودک چیست؟
ایسنا در گزارشی افزود: کودکان افرادی بازیگوش و پرتکاپو هستند. بنابراین میز تحریر کودک استاندارد باید با استفاده از متریال مناسب ساخته شود. چوب، ام دی اف و pvc سه متریال هستند که جهت ساخت میز استاندارد برای کودکان نظر گرفته می‌شوند.
جنس میز کودک باید با شخصیت و سن و سال او هماهنگی داشته باشد. بنابراین برای کودکان کم سن بهتر است که از جنس pvc استفاده شود. زیرا این متریال بسیار سبک است و در صورت افتادن میز آسیبی به کودکان وارد نخواهد کرد.
ابعاد میز کودک چه در باشد؟
در انتخاب میز کودک باید استانداردهای ابعاد و اندازه در وهله اول مورد توجه قرار گیرد. ابعاد میز تحریر شامل طول، عرض و ارتفاع آن است. هر یک از این موارد اندازه های استانداردی دارند و باید با قد و اندازه کودکان متناسب باشند.
• ارتفاع میز تحریر کودک
ارتفاع میز کودک باید به گونه ‌ای در نظر گرفته شود که در زمان نشستن کودکان روی صندلی قسمت ران و زانو کودکان از زیر میز فاصله داشته باشد. به طوری که هنگام جا به جایی صندلی مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. همچنین زمانی که کودک پشت میز قرار می گیرد؛ دست و آرنج او در یک راستا روی میز باشد.
در نتیجه این مقاله باید بدانید که استانداردهای میز تحریر کودک به عوامل متعددی مانند جنس، رنگ، متریال، ابعاد و اندازه، طرح و شکل میز بستگی دارد. در صورتی که همه این عوامل با شرایط روحی و جسمی کودک شما تطبیق داشته باشد؛ میز تحریر از نظر استاندارد تایید خواهد شد.
در نهایت اگر قصد دارید که میز تحریر مناسب با شرایط جسمی کودکان خود را تهیه کنید؛ اما نمی دانید که چه روشی را برای این کار برگزینید؛ پیشنهاد ما به شما بازدید از سایت خوگر است. زیرا در این سایت انواع تجهیزات داخلی همچون میز تحریر کودک با استانداردهای جهانی با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

مرتبط با : خوگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز