راهنمای خرید رنگ موی مارال

لست سکند

انتخاب رنگ موی مناسب، تغییری زیادی در چهره و ظاهر خانم‌ها ایجاد می‌کند. به همین دلیل، خرید یک رنگ موی با کیفیت و زیبا همواره یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. پیش از اقدام به انجام رنگ مو بهتر است درباره برندهای معتبر، روش‌های ترکیب، نوع ترکیبات و … اطلاعات کافی را کسب کرد. یکی از برندهای معروف و با کیفیت ایرانی، رنگ موی مارال است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مارال یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی در ایران است که همواره از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می‌کند. انواع رنگ مو، اکسیدان، شامپو، کرم دکلره، پودر دکلره و… از جمله محصولات مرغوب این شرکت محسوب می‌شود. در ادامه، ضمن بررسی ترکیبات رنگ موی مارال ، برخی از پرطرفدارترین سری‌های رنگ موهای مارال نیز معرفی خواهد شد؛

رنگ موی مارال حاوی چه ترکیباتی است؟

محصولات مارال حاوی مواد و روغن‌های طبیعی بوده و به همین دلیل، هیچگونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند. مقدار بسیار کم آمونیاک موجود در رنگ موی مارال موجب شده تا بسیاری از متخصصان پوست و مو این برند معتبر را به افراد معرفی کنند. وجود روغن بادام شیرین در این محصولات باعث می‌شود تا ریشه مو تقویت شود. روغن بادام شیرین حاوی ویتامین‌های A، E، B1، B2 و B6 بوده و از ساقه مو در برابر آسیب‌های محیطی جلوگیری می‌کند.

همچنین، در ساخت رنگ موی مارال از روغن‌های آرگان و هسته انگور نیز استفاده شده است. روغن آرگان مانند یک نرم‌کننده طبیعی عمل کرده و از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. این روغن حاوی ویتامین‌های مفید مانند E، A و امگا 3 است. به علاوه، روغن انگور شادابی و لطافت موها را افزایش می‌دهد و باعث استحکام بیشتر ساقه‌های مو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

رنگ موی مارال سری دودی

این سری از رنگ موهای مارال بسیار پرطرفدار بوده و شامل 10 رنگ متنوع می‌شود. سری دودی مارال با کد یک علامت‌گذاری می‌شود. این سری با هر نوع رنگ پوستی سازگار بوده و تغییرات بسیار زیبایی را در ظاهر افراد ایجاد می‌کند. مشکی پرکلاغی، قهوه‌ای دودی تیره، قهوه‌ای دودی متوسط، قهوه‌ای دودی روشن، بلوند دودی تیره، بلوند دودی متوسط، بلوند دودی خیلی روشن و… از جمله رنگ‌های سری دودی مارال محسوب می‌شوند.

رنگ موی مارال سری نسکافه‌ای

سری نسکافه‌ای برای کسانی که به رنگ‌های گرم علاقمندند بسیار مناسب است. این سری با عدد 85 علامت‌گذاری شده و چهار تناژ مختلف دارد. این چهار تناژ عبارت است از: قهوه‌ای نسکافه‌ای، بلوند نسکافه‌ای تیره، بلوند نسکافه‌ای متوسط و شیر نسکافه‌ای. رنگ شیر نسکافه‌ای با شماره 8.85 یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای این سری محسوب می‌شود و با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.

رنگ موی مارال سری زیتونی

سری زیتونی مارال با کد 3 نشان داده می‌شود و دارای هشت رنگ مختلف است. این رنگ مو برای کسانی که پوست روشن یا گندمی دارند بسیار مناسب است. قهوه‌ای زیتونی متوسط، قهوه‌ای زیتونی روشن، بلوند زیتونی تیره، بلوند زیتونی خیلی روشن، بلوند زیتونی پلاتینه و… از جمله رنگ‌های محبوب سری زیتونی مارال است.

رنگ موی مارال سری قرمز

خرید رنگ موی مارال سری قرمز بهترین گزینه برای کسانی که به رنگ‌های فانتزی علاقمندند. تناژ گرم این سری با انواع پوست‌ها سازگار است. هنگام خرید رنگ‌های این سری باید دقت داشت که رنگ موی قرمز به راحتی از روی مو پاک نشده و مدت زیادی ماندگاری دارد. همچنین، بهتر است تا از اکسیدان‌های ضدقرمزی در این رنگ‌ها استفاده نشود. سری قرمز مارال با عدد 4 علامت‌گذاری شده و شامل چهار رنگ قرمز آتشین، یاقوتی، بورگاندی و اناری است.

تمامی برندهای پرطرفدار رنگ مو از جمله مارال، دوماسی، دنی وان، پرستیژ و… با ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی قابل سفارش هستند. سالن سیتی، معتبرترین مرجع تخصصی رنگ مو به صورت تکی و عمده است که توانسته نمایندگی برترین برندهای رنگ مو را دریافت کند. بنابراین، مشتریان با سفارش از این فروشگاه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز