راهنمای خرید بهترین جارو برقی های ایرانی با قیمت مناسب

یک جارو برقی باکیفیت، نیاز هر خانه‌ای است. این روزها جارو برقی های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند اما تنها با اتکا به قدرت بالایشان نمی‌توان برای خرید تصمیم گرفت. بلکه باید به سایر ویژگی و مزایایی که دارند، و همینطور قیمت‌شان توجه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در میان این جارو برقی های متنوع قیمت برندهایی همچون بوش، ال جی و سامسونگ در ایران سر به فلک کشیده است، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال برندهای ایرانی باکیفیت روانه بازارها شده‌اند. از این رو، کاماپرس به جهت کمک در روند خرید و انتخاب یک جاروبرقی باکیفیت و ارزان، در ادامه این مطلب به معرفی سه مدل جارو برقی ایرانی می‌پردازد؛

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

قیمت: 2 میلیون و 170 هزار تومان

جارو برقی پارس خزر مدل توربو 2000 همانطور که نامش پیداست، قدرت دو هزار واتی دارد. این جاروبرقی با وزن حدود 5.4 کیلوگرم در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌شود. پاکت این جاروی کیسه‌دار از جنس کاغذ و گنجایش مخزن آن شش لیتری است. طول کابل پارس خزر توربو دو هزار هم 6.7 متر و شعاع کارکرد آن ۸ متر محاسبه شده است.

آریاک سفر

از دیگر مشخصات این جارو برقی می‌توان به سیستم پارک افقی و سیم جمع‌کن پدالی و خودکار آن اشاره کرد. این مدل از جاروبرقی پارس خزر به میکرو فیلتر مخصوص تصفیه گرد ‌و غبار و پاکت دو لایه نیز مجهز است.

لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی اند اما باید دانست که این جاروبرقی، قابلیت جذب مایعات و همچنین کلید کنترل روی دسته ندارد. با این وجود، سیستم هوشمند کنترل حرارت جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور و قابلیت چرخش 360 درجه خرطومی آن را متمایز می‌کند.

گفتنی است که جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 دارای سیستم دمنده است و امکان تنظیم قدرت مکش هم برای آن وجود دارد، همچنین می‌توان فیلتر آن را با آب شستشو و تمیز کرد. برس مخصوص مبل و گوشه‌پاک‌کن از اقلام همراه و بسیار کاربردی این جاروبرقی به شمار می‌روند.

راهنمای خرید انواع لوازم خانگی + قیمت ها:

جارو برقی امرسان مدل SuperSilent3000

قیمت: 2 میلیون و 900 هزار تومان

جارو برقی مدل  SuperSilent3000 دستگاهی با قدرت 3 هزار واتی و با کمترین میزان صدا از برند امرسان است. جاروبرقی سوپرسایلنت، مواد جمع‌آوری‌شده را در کیسه‌ای با گنجایش بالا نگهداری می‌کند. این جارو برقی دارای لوله‌ی تلسکوپی با اندازه‌ی تنظیم‌پذیر است که می‌تواند متناسب با قد کاربر کوتاه و بلند شود.

قابلیت چرخش 360 درجه خرطومی جاروبرقی هم بسیار کاربردی است. بر روی بدنه دستگاه نیز، دو دکمه برای قطع و وصل جریان برق و جمع‌کردن سیم برق تعبیه شده است. علاوه بر این می‌توان میزان مکش دستگاه را از قسمت بالایی آن تنظیم کرد.

نشانگر پر بودن مخزن در جاروهای کیسه‌ای کاربرد زیادی دارد که ه‌صورت یک نوار قرمز یا چراغ روشن شده و کاربر را مطلع می‌سازد تا کیسه را خالی یا تعویض کند، این جارو برقی به این قابلیت نیز مجهز شده است.

بزرگ بودن چرخ‌ها و چرخش راحت آن‌ها در این جاروبرقی نیز باعث می‌شود تا روی سطوح مختلف به‌آسانی حرکت کند. جارو برقی امرسان مدل سوپرسایلنت 3000 هم با سه چرخ بزرگ روی کفپوش‌های مختلف به راحتی حرکت می‌کند.

جارو برقی اسنوا مدل SVC-A2200BS

قیمت: سه میلیون تومان

جارو برقی اسنوا مدل SVC-A2200BS از جدیدترین محصولات اسنواست که در کنار طراحی امروزی و منحصر به فرد خود، عملکرد خوبی هم دارد و توانسته توجه بسیاری از خریداران جارو برقی را جلب کند.

این دستگاه مجهز به لوله تلسکوپی و توانایی چرخش 360 درجه  است؛ به این معنی که کاربر لوله را به هر سمتی بکشد، بدنه نیز به همان جهت حرکت می کند.

برای این محصول دوام و عمر طولانی نیز گزارش شده است. جارو برقی 1500 وات اسنوا دارای صدای بسیار پایینی است. همچنین رده مصرف انرژی A  را داراست.

این محصول اسنوا، از فیلتر خروجی هپا نیز بهره‌مند شده است؛ به این ترتیب گرد و غبار از جارو به اطراف پخش نخواهد شد. از دیگر قابلیت های این جارو برقی اسنوا تجهیز آن به سیستم دیجیتال پیش فرض اکو -تمیز کننده تمام سطوح- است. روی بدنه این جارو نیز ولوم هایی جهت کم یا زیاد کردن قدرت مکش و همچنین خاموش یا روشن کردن تعبیه شده است. کابل این جارو برقی هم 9 متری با کارکرد شعاعی گسترده است.

فیلتر بهداشتی و ضد حساسیت پنج مرحله‌ای، گنجایش مخزن 3.5 لیتری و نشانگر پر شدن ظرفیت مخزن، از دیگر ویژگی‌های برجسته این جارو برقی به شمار می‌روند.

مرتبط با : اسنواامرسانپارس خزر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز