دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مدار بسته-

در اصطلاحات فنی به دوربین مداربسته،  cctv هم می‌گویند که مخفف closed-circuit television می‌باشد و معنی آن رسانه تلویزیونی مدار بسته یا به زبانی ساده‌تر، دوربین مداربسته است.

به گزارش کاماپرس، بنابراعلام کارپیما، عبارت “دوربین مداربسته” از دو بخش دوربین و مداربسته تشکیل شده است. با مفهوم دوربین که آشناهستید. منظور از مدار بسته بودن این نوع دوربین‌ها این است که اطلاعات و داده‌ها در دسترس عموم نیست و افرادی خاص می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

دوربین مدار بسته-کاماپرس

دوربین مداربسته چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید؛ دوربین مداربسته جز سیستم‌های حفاظتی است که در کشور ما بسیار طرفدار دارد. این دوربین‌ها معمولا در بالای درب ورودی و داخل بانک‌ها، فروشگاه‌ها، منازل مسکونی و… نصب می‌شود تا در شرایط ضروری بتوانند اطلاعات را ثبت کنند. دوربین ها اگرچه نمی‌توانند از بروز حادثه جلوگیری کنند؛ اما می‌توانند با ثبت و ضبط کردن لحظات حادثه، سرنخ های خوبی در اختیار مامورین نیروی انتظامی بگذارند. بنابراین اگر قصد حفاظت از خانه، محل کار و… را دارید؛ وجود دوربین مداربسته یا دوربین لامپی در محل الزامی است. توجه داشته باشید که دوربین های مدار بسته صرفا جنبه حفاظتی ندارند و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف نیز از آنها استفاده کنید. برای مثال، شما به عنوان یک کارفرما می توانید بر نحوه فعالیت پیمانکاران خود نظارت داشته باشید و… .پ

پکیج دوربین مدار بسته-کاماپرس

آریاک سفر

منظور از پکیج دوربین مداربسته چیست؟

اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید، قطعا با عبارت پکیج دوربین مداربسته مواجه شده اید. همان طور که می‌دانید هدف اصلی از به کارگیری دوربین‌های مداربسته، تامین امنیت و حفاظت از جان و مال افراد است. اما در این راه دوربین های مداربسته، به تنهایی قادر به انجام چنین وظیفه ی خطیری نیستند. در واقع تنها وظیفه ی تصویربرداری از محیط به عهده ی آن ها می باشد. بقیه ی وظایف میان سایر اجزای مجموعه ی حفاظتی و نظارتی دوربین مداربسته تقسیم می شود. این تقسیم وظایف سبب درخشش عبارت پکیج دوربین مداربسته خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دوربین مداربسته لامپی بیسیم

مزایا پکیج های دوربین مداربسته

یکی دیگر از مزایایی که در پکیج دوربین مداربسته توسط شرکت کارپیما به شما ارائه می شود، ایجاد هماهنگی است. همان طور که می دانید برای افزایش بازدهی یک مجموعه، وجود هماهنگی میان اجزای آن کاملا الزامی است. اگر مصرف کنندگان محترم بخواهند، محصولاتی را که به صورت تک تک خریداری کرده اند، با یکدیگر هماهنگ سازند، کاری بسیار دشوار در پیش خواهند داشت. اما مشاوران ما با طراحی و ارائه ی پکیج های مذکور، این راه را هموار ساخته اند. به طوری که محصولاتی سازگار با یکدیگر را به شما ارائه می دهند. بدین ترتیب محصولاتی با کیفیت، مقرون به صرفه و با بازدهی بالا را در اختیار خواهید داشت.

عملرکد دوربین مدار بسته-کاماپرس

ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت یکی از مزایای استفاده از پکیج دوربین مداربسته

استفاده از پکیج دوربین مداربسته سبب ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت محصولات خریداری شده می شود. شما چه در جایگاه فروشنده ی این محصولات و چه در جایگاه خریدار آن ها نیازمند وجود چنین تعادلی هستید. وجود رابطه ی مستقیم میان قیمت و کیفیت امری کاملا بدیهی است. چرا که با افزایش کیفیت محصولات، به دلیل بهره گیری از قطعات با کیفیت و به کارگیری روش های نوین ساخت و طراحی، قیمت تمام شده ی محصول افزایش می یابد. اما مصرف کنندگان قطعا علاقه دارند تا محصولاتی با سطح کیفی بالاتر را با قیمتی پایین تر خریداری کنند. این موضوع برای فروشندگان نیز مهم است. بنابراین برای جلب رضایت مشتریان به دنبال راهکارهایی برای ایجاد تعادل میان قیمت و کیفیت هستند. یکی از این راه ها قرار دادن محصولات حفاظتی و امنیتی در قالب پکیج است.

با وجود پکیج دوربین مداربسته، بسیاری از هزینه ها برای خرید و فروش، کاهش می یابد. مثلا با این کار دیگر نیازی به تحقیقات میدانی برای خرید هر یک از اجزای این مجموعه نیست. برای فروشنده نیز به دلیل آن که چندین محصول را به صورت یک جا به فروش می رساند، صرفه ی اقتصادی ایجاب می کند تا تخفیف بیشتری به مشتری ارائه دهد. علاوه بر این ها اگر خرید از طریق اینترنتی و شرکت کارپیما صورت گیرد، بسیاری از مراحل خرید و فروش هم حذف شده و باز هم موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. با توجه به مواردی که گفته شد، قطعا ساز و کار ایجاد تعادل میان کیفیت و قیمت محصولات موجود در این پکیج ها نیز بر شما روشن شده است.

مرتبط با : کارپیما
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز