دوج چلنجر هلکت 2023 ؛ ساحره ای که سرنشینانش را افسون می کند (ویدیو)

دوج چلنجر اس تی آر هلکت آن قدر راه می رود تا تایرها فرسوده شوند و از کار بیفتند. این خودرو یکی از آخرین کوپه ها به سبک و سیاق آمریکایی است که یک هیولای هشت سیلندر زیر کاپوت آن خفته است. گیربگس سخت کوش و هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب نیز همیشه آماده اند تا دود از تایرهایی که 12 اینچ عرض دارند در آورند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که دوج چلنجر اس تی آر هلکت را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل کنونی دوج چلنجر اس تی آر هلکت 807 اسب بخار نیرو دارد و زیر کاپوت همه مدل های 2023 آن پلاکی با مضمون Last Call نصب شده است تا نشان بدهد این خودرو جزو آخرین محصولات بنزینی کمپانی دوج قبل از برقی شدن آن هاست.

تیپ پایه دوج چلنجر اس تی آر هلکت فقط 717 اسب بخار نیرو دارد ولی نسخه Redeye 797 اسب بخار تولید می کند. تیپ Super Stock که مخصوص درگ و مسابقه طراحی شده است نیز 807 اسب بخاری است.

سوپرشارژر متفاوت دوج چلنجر اس تی آر هلکت به راحتی می تواند ستون فقرات شما را به لرزه در بیاورد، خواه از روی ترس باشد و خواه از روی هیجان و به احتمال زیاد هر دو.

آریاک سفر

از تجهیزات دوج چلنجر اس تی آر هلکت می توان به سنسورهای پارک عقب، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز