دلایل مهمی که باید کیک تولد را اینترنتی خرید

لست سکند

کیک تولد در بسیاری از کشور های دنیا به عنوان خوراکی و شیرینی نمادین جشن تولد در تولد ها مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند هیچ الزام و استانداردی برای جنس و مواد بکار رفته در کیک وجود ندارد، با این حال رایج ترین کیک هایی که در تولد ها استفاده می شوند، کیک های اسفنجی وانیلی، شکلاتی و کیک های با تکه های میوه مانند موز یا توت فرنگی هستند.

به گزارش کاماپرس، رسم برگزاری جشن تولد و داشتن کیک تولد بسیار قدیمی است و به زمان‌های خیلی دور باز می‌گردد. در چند قرن گذشته برای برگزاری تولد، کیک‌هایی می‌پختند که بیشتر شبیه به نان بودند و شیرینی کمی داشتند. با گذشت زمان و به وجود آمدن تجهیزات مدرن آشپزی، پخت انواع کیک و شیرینی‌جات در بین مردم فراگیر شد و همه افراد امکانات لازم برای درست کردن یا خریدن این خوراکی خوشمزه را به دست آوردند. امروزه این فرهنگ در بین تمام مردم دنیا وجود دارد. آن‌ها در روز تولدشان کیک تهیه می‌کنند، به تعداد سال‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند شمع فوت می‌کنند و این روز را در کنار عزیزانشان جشن می‌گیرند.
ایسنا در گزارشی یادآور شد، روز تولد یکی از شلوغ‌ترین روزها برای افراد است. برای برگزاری یک جشن تولد خوب و تمام عیار، باید مقدمات زیادی آماده شود و زمان زیادی به چیدمان تم، تهیه انواع خوراکی‌ها و فینگرفودها اختصاص داده شود. بنابراین، دیگر زمانی برای بیرون رفتن از خانه و سفارش کیک باقی نمی‌ماند. اما از آنجایی که کیک یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های هر تولد است و نمی‌توان آن را حذف کرد، پیشنهاد ما، استفاده از خدمات فروشگاه‌های اینترنتی و سفارش آنلاین آن است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت شدن اپلیکیشن‌های مختلف، می‌توانید کیک تولد را به راحتی و در کمترین زمان، به‌صورت آنلاین تهیه کرده و زمان بیشتری را برای انجام کارهای دیگر تولد در اختیار داشته باشید.

مزایای خرید اینترنتی کیک چیست؟ 
در خرید حضوری کیک تولد، شما باید چند روز قبل از مراسم، زمانتان را صرف پیدا کردن قنادی مناسب کنید و برای انتخاب مدل کیک و سفارش آن حضوری به قنادی بروید. همچنین باید در روز تولد، شخصی را برای تحویل گرفتن به آنجا بفرستید. حمل کیک از قنادی تا مکان تولد، دمای محیط و شرایط نگهداری آن، همگی از چالش‌های خرید حضوری است. اما با سفارش اینترنتی، تمامی این دغدغه‌ها از بین می‌رود و کیک سفارشی در ساعت و تاریخ تعیین شده و در دمای مناسب، به محل تولد شما ارسال می‌گردد. با خرید آنلاین کیک تولد علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، شما می‌توانید طرح و مزه‌ی کیک را متناسب با سلیقه و ذائقه‌ی خودتان انتخاب کرده و همچنین قبل از خرید، وزن، شرایط نگهداری، مدت ماندگاری و ترکیبات آن را هم مشاهده کنید.

کیک تولد را از کجا سفارش بدهیم؟
برای سفارش کیک تولد، شما می‌توانید به بازار آنلاین به‌روزرسان مراجعه کنید. بسیاری از قنادی‌های پرطرفدار و کارگاه‌های شیرینی‌پزی، محصولات تازه و با کیفیت خود را از طریق این بستر ارائه داده‌اند. به‌روزرسان، فروشگاه اینترنتی انواع مواد غذایی تازه، نان و شیرینی‌جات است. شما می‌توانید از طریق وب سایت فروشگاهی یا اپلیکیشن آن، انواع کیک تولد خاص یا ساده، شیرینی و دسرهای مختلف را به راحتی سفارش دهید. تنها کافیست به دسته‌بندی نان و شیرینی‌جات بروید و از بین محصولات متنوع انتخاب کرده و خرید را انجام دهید.
نحوه خرید کیک تولد از به‌روزرسان
در بازار آنلاین به‌روزرسان، امکان سفارش کیک‌ تولد با طرح‌های گوناگون برای رده‌های سنی مختلف وجود دارد. شما می‌توانید مدل و قیمت کیک‌های تولد را با هم مقایسه کرده و از بین آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. پس از افزودن سفارش‌ها به سبد خرید و انتخاب زمان و تاریخ دریافت آن، شما باید برای نهایی کردن خریدتان، هزینه فاکتور را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی بپردازید و رسید تحویل بگیرید. قنادی در تاریخ درخواستی، کیک شما را آماده کرده و پرسنل تحویل بار به‌روزرسان، آن را با ماشین‌های یخچال‌دار، بدون آسیب‌دیدگی، در شرایطی کاملا بهداشتی و به‌صورت رایگان، درب منزل تحویل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

تخفیف بیشتر در سفارش آنلاین کیک
در بازار آنلاین به‌روزرسان، محصولات بدون واسطه و مستقیماً از تولید کنندگان اصلی برای شما تامین می‌گردد. کلیه محصولات دارای تخفیف هستند و شما می‌توانید کیک‌ تولد، شیرینی‌جات و سایر مواد غذایی تازه را با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های مناسب تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید تجربه خریدتان از بازار آنلاین به‌روزرسان را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و به ازای ثبت نام هر یک از آن‌ها و ورود شماره همراه شما به عنوان معرف، از اعتبار هدیه برای خرید بهره‌مند شوید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز