دلار یا سکه، پرسودترین سرمایه گذاری در هفته گذشته + جزئیات

ژیوار

سرمایه گذاران در هفته گذشته ، روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشتند. چون هر چهار بازار سرمایه گذاری شامل دلار، سکه، بورس و طلا با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش کاماپرس، روزهای پایانی فروردین و روزهای ابتدایی اردیبهشت برای سرمایه گذاران خوش یمن نبود و بیشتر بازارها کار خود را با ریزش قیمت به پایان رساندند. بررسی بازار نشان می دهد در بین چهار بازار سرمایه گذاری سکه بیشترین و دلار کمترین میزان کاهش قیمت در طول هفته را به نام خود ثبت کرده است.

دلار و کاهش ۲/۷ درصدی قیمت

دلار این هفته هم با کاهش قیمت همراه بود اما، این ریزش قیمت کمتر از سایر بازارها و در حدود ۲٫۷ درصد بود. در طول هفته ای که گذشت بازار ارز مانند سایر بازارها با ریزش مواجه شد و در نهایت هر دلار ۶۵۷ تومان از ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۲۳ هزار و ۳۳۰ تومان رسید.

سکه و افت ۴/۲ درصدی قیمت

دریان سفر امید

هر سکه که انتهای هفته گذشته ۱۰ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان قیمت داشت، با کاهشی ۴۵۲ هزار تومانی، تا دوم اردیبهشت به ۱۰ میلیون و ۷۶هزار تومان رسید.
سکه امامی با ۴٫۲ درصد افت قیمتی که داشت، پیشتاز ریزش در میان بازارها شد.

طلا و کاهش ۳/۲ درصدی ارزش

طی یک هفته ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان از قیمت طلا کم شده و این فلز گران‌بها ۳٫۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
آخرین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار هفته قبل یک میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود. اما آخرین نرخ طلا در این هفته به یک میلیون و ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

بورس و ریزش ۲/۹ درصدی شاخص

بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش ۲٫۹ درصدی را تجربه کرده است. تا پایان این هفته شاخص ۳۶هزار و ۳۱۱ واحد ریزش کرده و به سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۶ واحد رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز