دلار یا سکه، پرسودترین سرمایه گذاری در هفته گذشته + جزئیات

لست سکند

سرمایه گذاران در هفته گذشته ، روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشتند. چون هر چهار بازار سرمایه گذاری شامل دلار، سکه، بورس و طلا با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش کاماپرس، روزهای پایانی فروردین و روزهای ابتدایی اردیبهشت برای سرمایه گذاران خوش یمن نبود و بیشتر بازارها کار خود را با ریزش قیمت به پایان رساندند. بررسی بازار نشان می دهد در بین چهار بازار سرمایه گذاری سکه بیشترین و دلار کمترین میزان کاهش قیمت در طول هفته را به نام خود ثبت کرده است.

دلار و کاهش ۲/۷ درصدی قیمت

دلار این هفته هم با کاهش قیمت همراه بود اما، این ریزش قیمت کمتر از سایر بازارها و در حدود ۲٫۷ درصد بود. در طول هفته ای که گذشت بازار ارز مانند سایر بازارها با ریزش مواجه شد و در نهایت هر دلار ۶۵۷ تومان از ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۲۳ هزار و ۳۳۰ تومان رسید.

سکه و افت ۴/۲ درصدی قیمت

راز آسمان پایتخت

هر سکه که انتهای هفته گذشته ۱۰ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان قیمت داشت، با کاهشی ۴۵۲ هزار تومانی، تا دوم اردیبهشت به ۱۰ میلیون و ۷۶هزار تومان رسید.
سکه امامی با ۴٫۲ درصد افت قیمتی که داشت، پیشتاز ریزش در میان بازارها شد.

طلا و کاهش ۳/۲ درصدی ارزش

طی یک هفته ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان از قیمت طلا کم شده و این فلز گران‌بها ۳٫۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
آخرین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار هفته قبل یک میلیون و ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود. اما آخرین نرخ طلا در این هفته به یک میلیون و ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

بورس و ریزش ۲/۹ درصدی شاخص

بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش ۲٫۹ درصدی را تجربه کرده است. تا پایان این هفته شاخص ۳۶هزار و ۳۱۱ واحد ریزش کرده و به سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۶ واحد رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز