دختر اینفلوئنسری که بزرگترین رویداد گردشگری را مدیریت می‌کند، کیست؟

معرفی و مصاحبه با خانم مرجان فریدونی، معاون ارشد و مسئول توسعه میراث اکسپو 2020 دبی

خانم مرجان فریدونی وظیفه ایجاد ثبات در روند اقتصادی و اجتماعی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را به عهده دارد. از طرف دیگر، وظیفه خطیر ترویج و پیوند فرهنگ، تاریخ و سنت‌ها نیز به عهده ایشان است. خانم فریدونی از مارس 2014 به عضویت تیم مدیریتی اکسپو 2020 درآمدند.

به گزارش کاماپرس، از آن زمان تاکنون، ایشان عهده‌دار توسعه راهبردهای محول‌شده بوده‌اند. ایشان قبل از پیوستن به اکسپو به عنوان مدیر استراتژی هلدینگ دبی انجام وظیفه می‌کرد. فرصت، پویایی و تداوم از جمله شعارهای اکسپو 2020 به شمار می‌روند که خانم فریدونی وظیفه عملی‌کردنشان را عهده‌دار است. «پیوند ذهن‌ها و خلق آینده» شعار اصلی اکسپو 2020 است و با وظایف مرجان فریدونی سروکار دارد.

در ادامه، به مصاحبه ایشان با سایت «زنان دبی» اشاره می‌شود:

آریاک سفر

خبرنگار: نظرتان درباره تآثیر اکسپو 2020 دبی بر آینده چیست؟

فریدونی: مدت‌ها است که اکسپو نقش کاتالیزور بین‌المللی را ایفا می‌کند. نوآوری‌های به‌کاررفته در اکسپو هم‌اکنون نیز در سراسر جهان مشاهده می‌شود. با توجه به چالش‌هایی که دنیای امروز با آن روبه‌رو است، شعار اصلی نمایشگاه موسوم به «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. ما میزبان یکی از پرچالش‌ترین اکسپوها خواهیم بود. در اکسپو 2020، 192 کشور گرد هم می‌آیند تا راه‌حل‌هایی برای مهم‌ترین مشکلات بشر در فوری‌ترین زمان ارائه شود. دبی میزبان یکی از اولین رویدادهای بین‌المللی پس از شیوع کووید19 خواهد بود. در سالگرد تأسیس امارات متحده عربی، اولین نمایشگاه جهانی در خاورمیانه فرصتی برای تجلیل از دستاوردهای کشورمان خواهد بود و به آینده‌ای که در 50 سال آینده باید به آن برسیم، نگاهی مفصل خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

امیدواریم هر یک از بازدیدکنندگان، دوستان جدیدمان باشند و این عزیزان باید بدانند چه نقش مهمی در بهتر شدن جهان دارند. اما ما به همین قانع نیستیم. اکسپو نگاهی رو به آینده دارد. این نمایشگاه با بهترین زیرساخت‌های تکنولوژیک و فیزیکی آماده میزبانی است تا پس از شش ماه، نقش مهمی در اقتصاد امارات متحده عربی بازی کند.

خبرنگار: شما به عنوان یک بانوی موفق که مدیریت غرفه‌های اکسپو 2020 را به عهده دارید، چه عاملی را برای رسیدن به این سطح از موفقیت فردی مؤثر می‌دانید؟

فریدونی: عوامل زیادی می‌توانم نام ببرم. من همیشه متعهد بوده‌ام که اطمینان حاصل کنم کار من با احترام و صداقت انجام می‌شود. این را آموخته‌ام که باید در برابر تغییرات ضروری از خودم انعطاف‌پذیری و مقاومت به صورت توأمان نشان دهم و چالش‌ها را بپذیرم. از طرف دیگر، من کار گروهی را بسیار بااهمیت می‌دانم. از نقش ارتباطات انسانی و حرفه‌ای نیز نباید غافل شد. البته، ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی برای خودم و اعضای زیرمجموعه‌ام همیشه مهم بوده است. من همیشه به دنبال راه‌هایی هستم تا وضعیت تیمم را بهتر کنم. به عنوان مثال، قبل از شیوع کووید، اعضای تیمم را با مهمانی ناهار یا جشن‌های ساده غافلگیر می‌کردم. به نظرم همیشه فشار کار وجود دارد، ولی باید مطمئن باشیم که خندیدن و لذت بردن از کارمان را فراموش نمی‎‌کنیم.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز