خواننده غیرمجاز مشهور مجوز گرفت

لست سکند

یکی از خواننده هایی که اواسط دهه 1380 گل کرده بود و سابقه همکاری با تتلو و تهی هم در کارنامه او دیده می شود، بالاخره توانست بعد از16 سال مجوز وزارت ارشاد بگیرد.

به گزارش کاماپرس، صدای رضایا بعد از 16 سال بالاخره مجاز شد و تک آهنگی از او به نام منو آروم کن با مجوز رسمی  وزارت ارشاد منتشر شد. مدتی پیش یکی از دوستان نزدیک و همدوره او به نام آرمین توای اف ام هم به همین شکل مجوز گرفته بود.

روزنامه هفت صبح در این باره نوشت: این دو نفر در سال1385 با خواندن ترانه ای به نام نازگل با همراهی شاهین فلاکت به شهرت رسیدند.شاهین فلاکت و آرمین رپ می خواندند و رضایا بخش پاپ این آهنگ را اجرا می کرد.

بعدها رضایا و آرمین همکاری های مشترکی هم با امیر تتلو، حسین تهی و اردلان طعمه داشتند. در دوره ای حتی همگی ساکن دوبی شدند و چند موزیک ویدئو هم ضبط کردند. مدتی بعد اما مسیر اعضای این گروه از هم جدا شد. حسین تهی به اروپا مهاجرت کرد و کلا قید فعالیت قانونی در کشور را زد. اردلان عضو کم استعدادتر این گروه بود و مدتی بعد فراموش شد.

امیر تتلو وارد جنجال های ریزودرشتی شد تا رسید به این نقطه ای که الان می بینیم. آرمین و رضایا اما هنرمندان صبورتری بودند. آنقدر در داخل کشور ماندند و مصرانه برای فعالیت قانونی و مجاز تلاش کردند که به چیزی که می خواستند رسیدند. شاید البته کمی دیر و فرصت کنسرت گذاشتن و کسب درآمد در سال های اوج شهرت را از دست دادند.

راز آسمان پایتخت

رضایا با نام اصلی امیررضا طاری متولد ساری است و در 19 سالگی برای فعالیت حرفه ای موسیقی به تهران آمد. بین همه دوستانش هم او تسلط بهتری روی صدایش داشت و با سواد موسیقایی بالاتر انتظار می رفت موفق تر از بقیه باشد، اما اینطور نشد و رضایا تقریبا در مهجوریت ماند.

در تمام این 16 سال به جز چند مورد انگشت شمار ترانه های او هیت نشدند و به نظر می رسد او نتوانست خود را با تحولات مارکت موسیقی ایران هماهنگ کند و البته ضعف ترانه های او هم واقعا مشهود بود.

نقطه قوت رضایا در تمام این آهن گها تسلط او در هنگام خواندن نقطه اوج آهنگ و ترجیع بند ترانه است و شاید همکاری دوباره او با آرمین تو ای اف ام یا یک رپر داخل کشور این مهارت او را بیشتر به نمایش بگذارد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز