حقایقی جالب درباره لوازم خانگی جهان افروز

لست سکند

زیبایی منزل، به خرید لوازم خانگی خوب بستگی دارد، امروزه یکی از دغدغه‌های افراد پیدا کردن کالایی است که با خرید آن ،حس خوبی از فضای خانه بگیرند. شرکت لوازم خانگی «جهان افروز» که به گفته بنیانگذارانش نتیجه یک تفکر تحول‌گرا و زیبایی محور است، با شعار «آسایش دیروز، آرامش فردا» در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به ۱۱ حقیقت جالب درباره جهان افروز می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان و علاقمندان به صنعت لوازم خانگی، خالی از لطف نیست؛

۱. در سال ۱۳۵۴شرکتی با نام تجاری «وسترمان» در فضایی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع زمین و ۴۲ هزارمتر مربع زیربنا، در شهر مشهد تاسیس شد. در سال ۱۳۶۲ نام شرکت طبق تصمیم مجمع عمومی به «جهان افروز» تغییر یافت.

۲. این شرکت در زمینه تولید انواع بخاری گازی، کوبر آبی، پکیج، اجاق گاز و آبگرمکن گازی طبق استانداردهای ملی فعالیت می‌کند.

۳. احمد میلانلوئی، حسن الهامی‌پور، حسن گوهری‌راد به همراه دوتن دیگر اعضای هیئت مدیره مجموعه جهان افروز را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۴. گروه تولیدی جهان افروز با داشتن قسمت‌های برشکاری، پرسکاری، مونتاژ، جوشکاری، لعاب کاری، خط رنگ و … آزمایشگاه اختصاصی مجهز، به عنوان مرجع انجام آزمون‌ها در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

۵. کارخانه جهان افروز سالانه ۱۲۰هزاردستگاه بخاری گازی، ۸۰ هزاردستگاه کولر، ۲۵ هزار آبگرمکن گازی، ۶ هزار اجاق گاز و ۱۵ هزار دستگاه کولرگازی تولید می‌کند.

۶. از اهداف جهان افروز، می توان به تمرکز بر نیاز مصرف کنندگان، ایجاد ارزشی منحصر به فرد برای مشتریان و حرکت به سمت هوشمندسازی و مدرن سازی اشاره کرد.

۷. شرکت جهان افروز تا سال ۹۳ با ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ نفر نیروی انسانی روند خوبی داشت. اما از سال ۱۳۹۵ به حالت تعطیل درآمد. تا اینکه در سال ۱۳۹۸ با تزریق سرمایه مجدد به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال، جانی تازه گرفت. در همین سال معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از این واحد تولیدی دیدن کرد.

۸. واحد تولیدی احیا شده جهان افروز، در زمینی به مساحت ۳۷ هزار مترمربع با زیربنای ۴۲ هزار مترمربع و تولید دو محصول بخاری و کولرآبی با استخدام ۲۵۰ نفر فعالیتش را از سر گرفت.

۹. برنامه آتی شرکت جهان افروز، تولید ۳۵ هزار دستگاه بخاری، ۴۰ هزار دستگاه کولر آبی و ایجاد شغل برای ۱۵۰۰ نفر است. ۵ هزار و ۷۳۰ واحد صنعتی در خراسان رضوی پروانه بهره‌برداری دارند که بیش از ۹۰ درصد آنها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

۱۰. در سال ۱۳۹۸ شرکت جهان افروز توانست از بانک ملی استان، مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کند.

۱۱. شرکت جهان افروز دارای سیستم مدیریت کیفیت آی ام اس، ۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد و آزمایشگاه همکار اداره استاندارد است. همچنین گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال‌های ۱۳۸۶و ۸۷ را کسب کرده است.

 

مرتبط با : جهان افروز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز