جزییات اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت از خرداد

ژیوار

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خبر داد: خدمت اینترنتی برای درخواست کارت هوشمند سوخت در خرداد ماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کاماپرس، مهدی سیدهاشمی با اشاره به نحوه ثبت اینترنتی درخواست کارت هوشمند سوخت خودروها، گفت: خدمات باید هم از طریق اینترنت و هم مراجعه حضوری در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ در واقع پشتیبان خدمات اینترنتی است، بیان کرد: 1100 دفتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور برای ارایه خدمات انتظامی به مردم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که روند صدور درخواست کارت سوخت اینترنتی می‌شود، گفت: راه‌اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی می‌شود.

سیدهاشمی با بیان اینکه این خدمت هم اکنون در دفاتر پلیس +۱۰ در حال ارائه بوده و حذف نمی‌شود، گفت: درگاه ثبت درخواست اینترنتی به عنوان خدمتی موازی راه اندازی شده و در فاز اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای نو شماره از اوایل خردادماه عملیاتی می‌شود. متقاضیان از خرداد ماه با مراجعه به درگاه اینترنتی fcs.niopdc.ir می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز