ثبت نام سوزوکی جیمنی 5 درب در سامانه چقدر می ارزد؟

ژیوار

قیمت سوزوکی جیمنی در سامانه علی الحساب یک میلیارد و 850 میلیون تومان تعیین شده، اما پیش‌بینی می‌شود تا 2 میلیارد و 250 میلیون تومان هم افزایش قیمت داشته‌باشد.

به گزارش کاماپرس، سوزوکی جیمنی جزو خودروهای جدید وارداتی است که در خرداد ماه در سامانه یکپارچه عرضه شده‌ است. بر این اساس متقاضیان تا فردا 9 خرداد مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام برای تهیه این خودرو اقدام کنند.

در اطلاعیه ثبت نام جدید خودروهای وارداتی 10 مدل خودرو معرفی شده‌ که سوزوکی جمینی نیز یکی از آنهاست. در این مرحله متقاضیان امکان انتخاب 3 مدل خودرو را دارند. اگر خودرو دیگری در سامانه تخصیص داده شود دیگر امکان لغو یا تغییر انتخاب وجود ندارد. همچنین متقاضی اگر در مرحله تکمیل وجه طبق دستورالعمل پرداخت نداشته باشد، این مساله به معنای انصراف از خرید محسوب می‌شود.

البته در ثبت نام این دوره که از روز گذشته 7 خرداد آغاز شده، آندسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌‌توانند جهت انتخاب خودرو اقدام کنند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی با پیشرانه 1.5 لیتری، 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن‌متر گشتاور از طریق گیربکس 4 سرعته نیرو را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌کند. این خودرو می‌تواند حداکثر به 198 کیلومتر سرعت برسد. شتاب این خودرو 15 ثانیه و میزان سوخت مصرفی آن در 100 کیلومتر نیز حدود 6.2 لیتر ثبت شده‌است.

آپشن های سوزوکی جیمنی

کابین سوزوکی جیمنی نسبت به گذشته کمی متحول شده و پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد، زیرا امکاناتی همچون کیسه هوای جلو، مه‌شکن جلو، سنسور نور، نمایشگر مرکزی 7 اینچی، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، ترمز ABS و EBD، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و آینه‌های جانبی برقی از دیگر امتیازات این خودرو است.

داشبورد سوزوکی جیمنی از متریال اقتصادی با جنس پلاستیک فشرده ساخته شده که شاید از نظر برخی مصرف‌کنندگان چندان خوشایند نباشد. سوزوکی جیمنی پنج درب عرض و ارتفاع به ترتیب معادل 1645 و 1720 میلی متر دارد که از این جهت دقیقا با نسخه سه درب برابر است. این خودرو به سرعت به خاطر قابلیت‌های آفرود و قیمت مناسب بین جوان محبوب شده‌است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز