تسهیلات مسکن برای زوج های تهرانی + جزئیات

قیمت‌های تسهیلات مسکن در ماه جاری نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است، تا جایی که متاهل‌های تهرانی برای خرید اوراق مربوط به این تسهیلات مبلغ کمتری نسبت به مدت ذکر شده پرداخت ‌می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، بر اساس قوانین موجود، متاهل‌های پایتخت نشین امکان دریافت سقف 480 میلیون تومان وام شامل 200 میلیون تومان خرید مسکن برای هر نفر و 80 میلیون تومان وام جعاله را دارند. در واقع زوج‌ها مجموعا 800 میلیون برگه تسهیلات مسکن را می‌توانند خریداری کنند.

هزینه این برگه‌ها 63 میلیون و 280 هزار تومان است که همراه با پرداخت مبلغ 12 میلیون و 656 هزار تومانی برای وام جعاله، در کل زوج‌ها باید 75 میلیون و 845 هزار تومان پول بپردازند. بنابراین زوج‌های تهرانی برای دریافت تسهیلات جعاله هم باید 160 ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند.

قیمت اوراق مسکن، برای دریافت تسهیلات، در مهرماه سال جاری به 79 هزار و 100 تومان رسیده بود که اکنون طبق اطلاعات موجود کمتر شده است.

آریاک سفر

اطلاع از وام های جدید بانکی:

سپرده لازم برای دریافت وام مسکن مجردهای تهرانی

مجردهای ساکن تهران هم امکان دریافت تسهیلات مسکن تا سقف 280 میلیون تومان را دارند. این بخش تسهیلات شامل 200 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و 80 میلیون تومان وام جعاله است. مجردهای تهرانی به منظور دریافت 200 میلیون تومان اولیه باید 400 برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق به 31 میلیون و 640 هزار تومان می‌رسد. قیمت اوراق تسه برای تسهیلات مسکن مجردها 79 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

80 میلیون مابقی این تسهیلات مربوط به وام جعاله است که مجردها برای آن باید 160 ورق به مبلغ 12 میلیون و 656 هزار تومان خریداری کنند. در کل با در نظر گرفتن هزینه اورق تسه و جعاله، یک مجرد پایتخت نشین برای وام مسکن باید 44 میلیون و 296 هزار تومان پول بپردازد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز