شرایط دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت به رانندگان تاکسی سراسر کشور وامی تا سقف 30 میلیون تومان اعطا می‌کند. این وام با انعقاد تفاهم نامه بین بانک قرض الحسنه رسالت، اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و شرکت ایساکو برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، طی مراسم انعقاد تفاهم نامه اعلام کرد که رانندگان تاکسی سراسر کشور و تمامی کسانی که از قطعات ایران خودرو را استفاده می‌کنند با عضویت در سامانه اعتماد اجتماعی می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت بهره مند شوند. هدف از اعطای این وام، بهبود معیشت رانندگان، توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی و قرض الحسنه است.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

این تسهیلات حداکثر تا 30 میلیون تومان با بازپرداخت شش ماهه است و در صورت عدم تراکنش با وقفه سه ماهه پرداخت خواهد شد.

آریاک سفر

از شرایط وام‌های جدید مطلع شوید:

انواع وام به رانندگان تاکسی

پیش از این رانندگان تاکسی به دلیل شرایط کرونا هم وام و تسهیلات مختلفی دریافت کرده بودند. برخی از این وام‌ها مخصوص تاکسیرانان با بیماری سخت بوده و بلاعوض اعلام شد. طبق اعلام قبلی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، تعداد زیادی از رانندگان با این شرایط موفق به دریافت وام بلاعوض شدند. ضمن اینکه طبق آمار منتشر شده در شهریورماه امسال، 3 هزار نفر از رانندگان تاکسی بیمه شده و از مزایای آن بهره گرفتند.

بعضی از این تسهیلات هم برای نوسازی و تعمیرات خودرو بود. به منظور تعمیر خودرو وام 10 میلیون تومانی برای تاکسی‌های پراید، سمند و پژو و تسهیلات 20 میلیون تومانی برای ون‌ها در نظر گرفته شد. همچنین سازمان تاکسیرانی کشور در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی در تلاش است و به این منظور افزایش وام نوسازی را در برنامه دارد. طبق اطلاعات موجود، وام نوسازی تاکسی‌ها تا شهریورماه 90 میلیون تومان بود. سازمان تاکسیرانی برای افزایش این مبلغ وام تا 110 میلیون تومان در تلاش است.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی بانک رسالت

  1. محمد گفته:

    رسالت وام میده؟ اینقدر اذیت میکنه و بهانه میاره که خودت منصرف بشی من که خیلی از سنگ اندازیهاشون متضرر شدم

  2. ایلار گفته:

    خدایا کاش من میتونستم بفهمم چرا همه بانکها بطور همزمان بی رحمانه دست و دلباز شدن واسه وام دادن😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز