ترسناک ترین اتاق فرار برای افراد ماجراجو در تهران

اتاق-فرار-کاماپرس
ژیوار

اتاق فرار از بازی‌های هیجانی و ترسناکی است که در چندسال اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند. بازی های اتاق فرار در سناریوهای مختلف و با شدت هیجان‌های متفاوت و به صورت گروهی انجام می‌شود. در هر سناریو شما به همراه تیم خود باید معمایی را حل و یا به دنبال سرنخی از یک ماجرای هیجان انگیز باشید. اتاق فرارها با توجه به سناریویی که دارند دکورهای مختلف و بازیگران متفاوتی هم دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت اسکیپ‌زوم به معرفی ترسناک‌ترین اتاق‌فرارها می‌پردازد:

1ـ مردگان

این اتاق فرار 90 دقیقه‌ای و مناسب گروه‌های 4 تا 10 نفره است. در سناریو این بازی آمده است: (همه‌چیز از اون شب کذایی شروع شد. نزدیکی روستا ماشین خراب شد و مجبور شدیم به سمت نوری که از روستا به چشم می‌خورد حرکت کنیم…) کاربرانی که این اتاق‌فرار را بازی کردند از دکور عالی، بازیگران حرفه‌ای و موضوع ترسناک وجالب آن رضایت بالایی دارند. همچنین عنوان کردند که معماها سخت ولی قابل حل هستند.

اتاق-فرار-مردگان-کاماپرس

دریان سفر امید

2ـ اتاق فرار پرژ

این بازی 90 دقیقه‌ای و مناسب گروه‌های 4 تا 12 نفره است. در سناریو این بازی آمده است: (نیم‌ساعت به شروع پرژ(پاکسازی) در نیویورک است و هیچ بلیط برگشتی وجود ندارد و ما حواسمان به این رسم لعنتی نبود! یک مشت آدم وحشی 12 ساعت به جون هم می‌افتند و ما باید قایم شویم.عمو ویلی در یکی از شهرهای اینجاست ولی من از بچگی ندیدمش. یعنی ممکنه به ما کمک کنه؟….) این بازی به هیچ عنوان مناسب افرادی که تجربه اول اتاق فرارشان است مناسب نیست. کاربرانی که در این اتاق‌فرار شرکت کردند از فضاسازی خوب و بازی فوق‌العاده بازیگران رضایت بالایی داشتند.

اتاق-فرار-پرژ-کاماپرس

3ـ اتاق فرار اهل هوا

این بازی در 90 دقیقه و مناسب گروه‌های 4 تا 8 نفره است. در سناریو این بازی آمده است: (اهل هوا در باور عامه به کسانی می‌گویند که به تسخیر بادهای جادویی و مرموز بیماری‌زا درآمده و از گزند آن‌ها رسته و آزاد شده‌اند.) کاربرانی که این بازی را تجربه کرده‌اند از طراحی دکور، کیفیت معماهای بازی، بازیگران حرفه‌ای و داستان ترسناک بازی رضایت کامل داشتند و حتی بعضی عنوان کرده‌اند که ترسناک‌ترین اتاق فراری بوده که تجربه کرده‌اند.

4ـ خط خون:

این بازی در 100 دقیقه و مناسب گروه‌های 4 تا 12 نفره است. در سناریو این بازی آمده است: (دوست شما که خانواده‌اش را از دست داده به امید اینکه آن‌ها را ببیند احضار ارواح می‌کند ولی پس از مدتی متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود و با یک پیام از شما درخواست کمک می‌کند تا به خانه‌اش بروید و نجاتش بدهید اما….) کاربرانی که در این بازی شرکت کردند معماهای این اتاق فرار را متفاوت و خلاقانه دانسته و از سناریو ترسناک آن نیز لذت برده بودند.

اتاق-فرار-خط-خون-کاماپرس

5ـ اتاق فرار ماما

این بازی 65 دقیقه‌ای و مناسب گروه‌های 5 تا 7 نفره است. در سناریو این بازی آمده است: (کلیسا به دلیل رابطه نامشروع فرانسیس فرزند او را از وی می‌گیرد و فرانسیس تصمیم به انتقام از کلیسا می‌گیرد. او مخفیانه وارد کلیسا شده چند راهبه را می‌کشد و با فرزندش فرار می‌کند ولی در حین فرار پلیس و کارکنان کلیسا او را کنار پرتگاهی پیدا می‌کنند. فرانسیس که نمی‌خواسته از فرزندش جدا شود به همراه فرزندش از پرتگاه به پایین می‌پرد. از آن زمان تا به حال کسی خبری از آن ها ندارد.) کاربرانی که در این بازی شرکت کردند بیان کردند که این بازی بسیار ترسناک بوده و از دکور و طراحی طبیعی فضای داستانی بازی نیز رضایت کاملی داشتند.

اتاق-فرار-ماما-کاماپرس

انتهای پیام.

مرتبط با : اسکیپ زوم
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ترسناک ترین اتاق فرار برای افراد ماجراجو در تهران

  1. غزاله گفته:

    اتاق فرار پرژ ترسناک نیست بیشتر هیجانی و اسلشری هست. اگه بخوام چند تا اسکیپ زوم ترسناک دیگه بگم: اتاق فرار کارخانه متروکه در اندیشه، اتاق فرار اقامتگاه ابدی در فرمانیه، اتاق فرار دیوانه باهوش (نسبتا ترسناک) رو می تونم پیشنهاد بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز