بهترین سینماهای غرب تهران را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر خرید پاپ کورن و تماشای فیلم مورد علاقه در سینما بخشی جدایی ناپذیر از تفریحات شما محسوب می‌شود، این مطلب مختص شماست. تماشای فیلم در سینما به همراه دوستان یا خانواده یک تجربه مشترک و یک سرگرمی محبوب برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

به گزارش کاماپرس، سینما، یک راه آرامش بخش برای استراحت پس از یک روز طولانی یا انتخابی عالی برای گذراندن وقت است. چه به دنبال یک فیلم کمدی برای تغییر حالت روحی خود باشید یا یک ژانر عاشقانه بخواهید، می‌توانید آن را در نزدیک‌ترین سینمای محل زندگی خود بیاید. در ادامه، کاماپرس به معرفی تعدادی از بهترین سینماهای غرب تهران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1-پردیس سینمایی زندگی

پنج سالن سینما، سالن تئاتر، مرکز خرید و رستوران از امکانات پردیس سینمایی زندگی است. سالن‌های این سینما از به روز ترین سیستم تصویر و صدا برخوردار است. پردیس سینمایی زندگی در میدان صادقیه قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

2-سینما دهکده المپیک

قدیمی‌ترین سینمای غرب تهران که قدمت آن به سال 1342 باز می‌گردد. این سینما در سال 1388 بازسازی می‌شود و با تجهیزات مدرن از علاقه‌مندان به دنیای فیلم استقبال می‌کند. همت غرب، بعد از بوستان جوانمردان، موقعیت مکانی این مجموعه است.

3-سینما تئاتر اریکه ایرانیان

این سینما با زیربنایی بیش از 20 هزار متر مربع از بزرگ‌ترین و بهترین سینماهای غرب تهران به شمار می‌رود. سینما تئاتر اریکه ایرانیان برخوردار از سه سالن دومنظوره با کاربری تئاتر و سینما است. ظرفیت هر سالن برابر با 300 صندلی و ویژگی متفاوت آن‌، وجود آسانسور اختصاصی است. اریکه ایرانیان در بلوار شهید فرحزادی قرار دارد.

4-پردیس سینمایی مگامال

پردیس سینمایی مگامال به جهت وجود پارکینگ و نزدیکی به ایستگاه مترو اکتابان مورد استقبال زیادی واقع می‌شود. مگامال، از مدرن‌ترین سینماهای کشور در غرب تهران با ده سالن اختصاصی و مجموع ظرفیت 1400 نفر است.

5-پردیس سینمایی کوروش

احتمالا تجربه تماشای فیلم در بزرگترین پردیس سینمایی کشور باید لذت بخش باشد. مدرن‌ترین تجهیزات صوتی تصویری دیجیتال و آنالوگ از امکانات این مجموعه است. این سینما با 14 سالن سینمایی و بیش از 3100 صندلی در بزرگراه ستاری قرار دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز