بی ام و سری 3 مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

ژیوار

با این که شاسی بلندهای بی ام و X3 و بی ام و X5 فروش بسیار خوبی داشته اند ولی سدان سری 3 همچنان جزو محصولات پرفروش این خودروساز آلمانی است و بعد از چهار سال که بدون تغییر مانده بود، در سال 2023 با چهره ای جدید و تغییراتی در موتور روانه بازار خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سدان بی ام و سری 3 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سدان بی ام و سری 3 مدل 2023 از چهرهای تند و تیزتر و هندسی تر برخوردار شده است. جلوپنجره قلوه ای شکل لبه های گرد کمتری دارد و چراغ های ال ای دی نیز مورد بازنگری قرار گرفته اند.

تیپ پایه سدان سری 3 یعنی بی ام و 330i به یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو مجهز است که 225 اسب بخار نیرو تولید می کند. مدل 330e یک هیبرید-پلاگین است که یک موتور برقی را در کنار موتور بنزینی پایه قرار می دهد و در مجموع 288 اسب بخار نیرو تولید می کنند. نیروی پیشران مدل M340i را یک موتور شش سیلندر 3 لیتری توربو تأمین می کند که هیبریدی 48 ولتی است و می تواند 382 اسب بخار نیرو تولید کند. همگی این موتورها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند که به صورت آپشنال می تواند نیرو را به چرخ های جلو و یا چرخ های عقب منتقل نماید.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز