بیمه تکمیلی نیاز اساسی هر فرد

بیمه تکمیلی
ژیوار

بیماری عاملی که هم باعث آسیب جسمی یا روحی به انسان و هم موجب زیان اقتصادی می‌شود. برای درمان یک بیماری نیاز به پول دارید و گاهی ممکن است شخصی نه تنها همه پس‌انداز خود را صرف درمان کند بلکه برای این موضوع نیازمند دریافت وام و قرض از دیگران شود.

به گزارش کاماپرس، هزینه‌های بالای درمان باعث شد تا بیمه‌هایی برای این منظور در نظر گرفته شود و افراد بتوانند به وسیله آن از امکانات پزشکی با هزینه‌های کمتری استفاده کنند. انواع بیمه‌های درمانی وجود دارد که بیمه درمان تکمیلی یکی از انواع این بیمه‌ها است. تعداد زیادی از شرکت‌های بیمه خدمات درمان تکمیلی را به شکل گروهی و انفرادی ارائه می‌کنند. بیمه البرز در حال حاضر با داشتن 56 شعبه فعال و 2130 نماینده، در زمینه فروش خدمات مختلف بیمه‌ای فعالیت می‌کند که بیمه درمان گروهی یکی از خدمات این شرکت است. در ادامه به معرفی بیمه تکمیلی البرز، شرایط خرید، نحوه پرداخت خسارت و … می‌پردازیم.

مزایای بیمه تکمیلی البرز چیست؟
بیمه البرز از جمله شرکت‌هایی است که خدمات بیمه درمان را به شکل گروهی ارائه می‌‌کند. هر شرکتی برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی گروهی حداقلی را برای کارکنان شرکت متقاضی درنظر می‌گیرد. در بسیاری از شرکت‌ها حداقل تعداد کارکنان برای بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان گروهی 100 نفر است اما بیمه البرز این تعداد را به 50 نفر رسانده. از دیگر مزایای بیمه البرز تعدد بالای مراکز درمانی است که این شرکت با آن‌ها قرارداد دارد.

پوشش‌های بیمه تکمیلی البرز
ایسنا در گزارشی می افزاید: همان‌طور که در مطالب قبلی بیان شد بیمه تکمیلی البرز به شکل گروهی ارائه می‌‌شود. در بیمه‌های گروهی پوشش‌ها، سقف تعهدات، قیمت و … بر اساس نوع قرارداد قابل تعیین است. اما به طور کلی پوشش‌های بیمه تکمیلی البرز به شرح زیر است:
• هزینه‌های بیمارستانی، بستری، جراحی‌های مهم ( قلب، پیوند کلیه، جراحی مغزو اعصاب ( بجز دیسک ستون فقرات)، و … ) ، DAY CARE،
• زایمان طبیعی و سزارین
• هزینه‌های مربوط به بیماری‌های خاص
• پاراکلینیکی
• هزینه‌های تشخیصی _ درمانی ( رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایش، فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، انواع اسکن، MRI، پاتوبیولوژی، کاردرمانی، لیزردرمانی، گفتاردرمانی و… )
• اعمال جراحی سرپایی ( رفع عیوب انکساری برای هر چشم 3 دیوپتر و بیشتر)
• ویزیت و دارو ( شیمیایی و گیاهی)
• هزینه درمان نازایی و ناباروری
• هزینه‌های آمبولانس
• خدمات دندانپزشکی
• هزینه‌های درمانی خارج از کشور
• و ……

دریان سفر امید

مراحل خرید و استعلام بیمه تکمیلی البرز
بر اساس آنچه در مطالب قبلی بیان شد حداقل تعداد کارکنان متقاضی برای خرید بیمه تکمیلی البرز باید 50 نفر باشند. همچنین تمام افراد باید تحت پوشش بیمه پایه قرار داشته باشند. در واقع بر اساس لیست تامین اجتماعی، افراد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. یکی از شرایطی که شرکت‌های بیمه برای فروش بیمه تکمیلی دارند این است که قبل از این که افراد تحت پوشش قرار بگیرند لازم است پرسشنامه پزشکی مخصوصی را پر کنند. در این پرسشنامه درباره بیماری‌های زمینه‌ای، سابقه بیماری، وضعیت پزشکی و … اطلاعات لازم جمع‌آوری می‌شود. پزشک بیمه بعد از بررسی پرسشنامه ممکن است درخواست انجام چکاپ و یا آزمایش پزشکی بدهد که در آن صورت انجام این کار برای خرید بیمه تکمیلی لازم است. هر متقاضی بیمه موظف است صادقانه به پرسش‌ها پاسخ دهد چراکه در صورت اثبات نادرستی اطلاعات, بیمه‌نامه ابطال خواهد شد.
دریافت خسارت بیمه تکمیلی البرز
دو راه برای دریافت هزینه‌های درمانی و پزشکی از بیمه البرز وجود دارد. راه اول این که به مرکز طرف قرارداد مراجعه کنیم. در این حالت هزینه‌ها در همان مرکز درمانی توسط بیمه پرداخت می‌شود. اما گاهی پزشک توصیه می‌کند که به مرکزی مراجعه کنید که طرف قرارداد با بیمه تکمیلی نیست. در این حالت باید تمام هزینه‌ها را پرداخت کنید و با ارائه مدارک و فیش پرداختی هزینه‌ها را از بیمه تکمیلی بگیرید.
خرید و استعلام بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی و گروهی
ازکی با همکاری شرکت‌های بیمه انواع محصولات بیمه‌ای را ارائه می‌کند. ازکی این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند بیمه تکمیلی را به شکل انفرادی و خانوادگی نیز خریداری کنند. در نتیجه افرادی که از طرف محل کار تحت پوشش بیمه درمان قرار نگرفته‌اند، با مراجعه به سایت ازکی و مقایسه طرح‌ها و قیمت‌‌ها می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند. همچنین سازمان‌ها، گروه‌های زیر 50 نفر، استارت‌آپ‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند درخواست خود را در azki.com ثبت کنند تا کارکنان خود را تحت پوشش درمان گروهی قرار دهند. ازکی از مرحله انتخاب تا مشاوره برای دریافت خسارت همراه شماست.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه البرز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز