بیراهه نوردی با شاسی بلند جدید تویوتا (ویدیو)

لست سکند

نسل سوم تویوتا سکویا به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و شایسته آن است که آن را یک شاسی بلند کاملاً جدید بنامیم. این شاسی بلند قدرتمند ژاپنی برای افرادی که خیال ماجراجویی در دل طبیعت را در سر دارند گزینه بسیار خوبی است و به این منظور از تجهیزات بسیار مناسبی بهره می برد. نسل جدید این خودرو که در سال 2023 عرضه خواهد شد بسیار مدرن تر از نسل دوم آن است و رقیب سرسختی برای شورولت تاهو و فورد اکسپدیشن به شمار خواهد آمد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند تویوتا سکویا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا سکویا مدل 2023 فقط به صورت هیبریدی به بازار عرضه می شود و در داخل و خارج از نمای تازه ای برخوردار شده است. تویوتا سکویا به صورت استاندارد به موتور iForce MAX hybrid مجهز است. این موتور شش سیلندر 3.4 لیتری در کنار یک موتور برقی قرار می گیرد و در مجموع می توانند 437 اسب بخار نیرو و 790 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربگس نیز از نوع 10 سرعته اتوماتیک است که از تویوتا توندرا به عاریت گرفته شده است. دیفرانسیل استاندارد، دیفرانسیل عقب است ولی در بیشتر تیپ ها امکان انتخاب سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد.

قیمت تیپ Limited تویوتا سکویا مدل 2023 در حدود 66200 دلار، تیپ Platinum در حدود 72340 دلار و تیپ فول آپشن TRD Pro در حدود 78340 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن در نظر می گیرید؟

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز