بیت کوین دوباره به اغما رفت!/ قیمت روز 19 آبان ماه 1401

در حالی که قیمت بیت کوین تا سه روز پیش در کانال 21 هزار دلاری در حال پیشروی بود، به یکباره نزول کرد و اکنون در محدوده 16 هزار دلاری دست و پا می‌زند! در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 200 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 16 هزار و 658 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شوک جدید بیت کوین به اخبار بحران در صرافی اف تی ایکس بازمی‌گردد. تنها انتشار همین نوع خبرها کافی بود که بازار رمزارزها یکباره کاهش شدیدی را از لحاظ ارزش بازاری تجربه کند. بر اساس آخرین گزارش ارز دیجیتال، ارزش بازار رمزارزها در روز گذشته به پایین 900 میلیارد دلار رسید. مجموع این اتفاق‌ها باعث شد تا بیت کوین در نزول قیمتی طی سال گذشته رکوردشکنی کند. به دنبال این ریزش قیمتی، نزدیک به 1 میلیارد دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شد. لیکویید در دنیای ارز دیجیتال یعنی فرد معامله گر برای اینکه پوزیشن خود را باز بگذارد، سرمایه کافی ندارد. بنابراین پوزیشن وی بسته می‌شود و فرآیند لیکویید رخ می‌دهد. این اتفاق در دنیای ارزهای دیجیتال خوشایند نبوده و یکی از بدترین تجربه‌ها در زمینه معاملات ارز دیجیتال است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط پیش آمده، تحلیلگران و فعالان مشهور در بیان زمان پایان این روند، جانب احتیاط را در پیش گرفته‌اند. در واقع اکنون زمزمه‌‌ای مبنی بر خاتمه دوره رکورد یا آغاز دوره رونق بیت کوین به گوش نمی‌رسد.

آریاک سفر

مختصری درباره اوکی اکسچنج

افرادی که این موقعیت قیمتی و شرایط شکل گرفته را برای خرید و فروش بیت کوین مناسب می‌دانند و درباره آن اطلاعات کافی دارند، کافی است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند تا در مدت زمان کوتاه و البته با اطمینان خاطر کامل به معامله بیت کوین بپردازند. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا رمزارز موردنظر خود را به مقدار دلخواه بخرند. همچنین کاربران می‌توانند مقدار رمزارز مورد نظر خود را به ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، بیت کوین، دوج کوین و … تبدیل کرده و در کیف پول خود نگهداری کنند.

افراد به منظور دسترسی سریع‌تر به این درگاه امکان نصب اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال آن را دارند. افراد با این خدمت به راحتی می‌توانند 700 نوع ارز دیجیتال را معامله کرده و پول آن را به صورت آنی و بدون مشکلی دریافت کنند. اوکی اکسچنج حداکثر تلاش را برای تامین امنیت کاربران فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز