بیت کوین دوباره امید سرمایه گذاران خود را ناامید کرد/ قیمت 18 آبان 1401

امروز قیمت بیت کوین کانال 19 هزار دلاری را ترک کرد و تا مرز 18 هزار دلاری عقب نشست. در حال حاضر نرخ بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 312 دلار دیگر کم شد و در محدوده 18 هزار و 33 دلاری قرار گرفت. این اتفاق در حالی روی داد که بیت کوین تا دو روز پیش بالای محدوده 21 هزار دلاری قرار داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین بعد از 12 روز به پایین محدوده حساس قیمتی 20 هزار دلاری سقوط پیدا کرد. به نظر هنوز هم سرمایه گذاران بزرگ بازار رمزارزها که با نام نهنگ شناخته می‌شوند، از قبل نسبت به بازار امید نداشتند و این افزایش قیمتی بیت کوین را نادیده گرفتند. در واقع براساس داده‌های درون زنجیره‌ای، نهنگ‌ها از اواخر ماه اوت رفتاری مخالف سرمایه گذاران خرد بازار از خود نشان دادند. این موضوع به نوعی بیان کرد که سرمایه گذاران بزرگ بازار هنوز با احساسات صعودی فعالان خرد همراه نشدند و نسبت به آینده این بازار خوش بینی چندانی ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی معتقدند شاید یکی از دلایل نزول قیمتی رمزارز معروف طی چند روز اخیر همین موضوع باشد. در واقع عدم واکنش نهنگ‌ها باعث شد تا بازار توان حفظ مرزهای بالای قیمتی را نداشته باشد. براساس آمار موجود، نهنگ‌ها هنوز در حال فروش رمزارزهای موجود در کیف پول خود هستند.

آریاک سفر

برخی از ویژگی‌ها و خدمات اوکی اکسچنج

افرادی که ساکن ایران هستند و مایل به خرید و فروش رمزارز هستند باید از طریق وبسایت‌های معتبر فعال در این حوزه عمل کنند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌ها است که به صورت لحظه‌ای امکان خرید و فروش بیت کوین و تمام رمزارزهای معتبر را به وجود آورده است. این درگاه از چهار سال پیش فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد و اکنون با بیش از 700 رمزارز انواع خدمات مرتبط با این حوزه را ارائه می‌دهد. افرادی که درخصوص رمزارزها سوالاتی دارند، می‌توانند از تیم پشتیبانی این مجموعه کمک بگیرند.

تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج با بیش از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند از طریق احراز هویت یا در صورت عجله در بخش تبادل سریع ارز دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنند. این بستر همواره به دنبال ارتقا امنیت معاملات بوده و تاکنون نیز در این خصوص موفق عمل کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز