بیت کوین تا 50 هزار دلاری شدن راهی ندارد!

بیت کوین، ارز دیجیتال شگفتی ساز این روزهای دنیای مالی، فقط 2 هزار و 498 دلار با 50 هزار دلاری شدن فاصله دارد. اکنون قیمت این رمزارز نسبت به دیروز هزار و 231 دلار رشد کرده و اکنون در پله 47 هزار و 502 دلاری ایستاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در حال حاضر سرمایه بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به 2 تریلیون دلار شده و برخی تحلیلگران معتقدند بیت کوین ظرفیت ارتقا رکورد همه دوران خود را به دست آورده است. در واقع این رمزارز حتی قابلیت عبور از مرز60 هزار دلاری را هم دارد!

به گزارش کاماپرس، همراه با افزایش قیمت بیت کوین، نرخ سایر ارزهای دیجیتال مهم نیز رشد کرده است. در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش است. تخمین صورت گرفته صرافی کوین بیس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتالی جهان، رشد 36.7 درصدی حجم معاملات صورت گرفته این بازار را در سه ماهه دوم سال جاری نشان می‌دهد. با احتساب این میزان رشد، سه ماهه دوم امسال نزدیک به 458 میلیارد دلار معامله در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است.

آریاک سفر

تلاش برای رشد قیمتی آلت کوین‌ها

در این میان برخی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند باینانس و هیوبی، در همکاری با نهادهای نظارتی و قانونی کشورهای مختلف و احیای تدریجی ضریب سختی استخراج بیت کوین همکاری می‌کنند. این کار باعث کاهش نسبی ضریب سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال و رشد آلت کوین‌ها خواهد شد.

اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هزار و 980 دلار برآورد شده که این رقم در مقایسه با روز گذشته 1.82 درصد رشد داشته است. 48 درصد از کل این بازار در اختیار بیت کوین بوده و 18 درصد هم به اتریوم تعلق دارد. تاکنون نرخ اتریوم در قیاس با دیروز افزایش 81 دلاری داشته و در محدوده 3 هزار و 270 دلاری قرار گرفته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز