بیت کوین در آستانه رکورد شکنی

قیمت بیت کوین باز هم گران شد تا جایی که فقط ۱۱۰۰ دلار دیگر تا شکستن رکورد تاریخی خود فاصله دارد.
به گزارش کاماپرس، برای اولین بار در سه سال گذشته ارزش بیت کوین از ۱۸ هزار دلار عبور کرده است. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند این روند صعودی ادامه دار دارد. در ادامه اوج گیری رویایی بیت کوین در چند ماه گذشته قیمت این ارز دیجیتال در معاملات شب گذشته بیش از 4 درصد رشد کرد و به حدود 18 هزار و 700 دلار رسید.

در هفته گذشته قیمت بیت کوین 19 درصد رشد کرده است که از ژوئن سال 2019 به بعد بیشترین رشد هفتگی به شمار می‌رود. از ابتدای سال هم این ارز مجازی 160 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند همه گیری کرونا باعث افزایش اقبال جهانی به ارزهای دیجیتالی شده است و حالا همه به دنبال راه های انتقال وجه سریع تر و کم دردسر تر هستند.
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

به گزارش فارس الکس ماشینزکینگ، کارشناس موسسه سلسیوس نت‌ورک که در زمینه ارزهای مجازی فعالیت می‌کند، می‌گوید:« امروز بیت کوین به جایی رسیده که موسسات سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و شرکت‌های خانوادگی به طور کاملا قانونی برای دفاع از دارایی‌های خود در قبال کاهش ارزش ارزهای متعارف می‌توانند به خرید و فروش آن بپردازند. در سال 2017 دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین هجوم سرمایه گذاران خرد بود.»

افزایش قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر صعودی بود؛ اتریوم با ۷.۹۳ درصد افزایش به ۵۱۳.۵۷ دلار، بیت کوین کش با ۴.۹۲ درصد صعود به ۲۵۷.۱۹ دلار، لایت کوین با ۳.۴۲ درصد جهش به ۸۴.۱۱ دلار، مونرو با ۰.۹۴ درصد افزایش به ۱۲۲.۳۸ دلار، دش با ۱.۱۸ درصد صعود به ۸۴.۴۸ دلار، زدکش با ۰.۷۲ درصد افزایش به ۶۳.۴۷ دلار و میکر با ۱.۰۷ درصد پیشروی به ۵۲۳.۱۶ دلار رسید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز