بورس آخرین روز کاری تابستان 1401 را قرمز رنگ به پایان رساند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 11 هزار و 830 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 355 هزار و 229 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 232 واحد کم شد و در محدوده 395 هزار و 677 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در محدوده 12 هزار و 666 میلیارد تومان قرار گرفت. امروز نمادهای «فارس»، «کگل» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را روش شاخص کل بورس روز جاری داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری هم منفی شد و 239 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «خصدرا»، شرکت صنعتی دریایی ایران، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «خودرو» و «فپنتا» بیشترین میزان خروج پول از بازار را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بورس در یک ماه اخیر ریزش شاخص زیادی را پشت سرگذاشت و سرانجام هم با کاهش شاخص آخرین ماه تابستان سال جاری را به اتمام رساند. سهامداران بورسی به شدت نسبت به وضعیت این بازار ناراحت هستند و حتی درباره شرایط آن اعتراضاتی هم داشتند. با توجه به وضعیت کنونی بازار بورس و نزول پی در پی شاخص کل و همچنین خروج پول حقیقی از این بازار، به نظر بازار در نیمه دوم سال جاری شرایط چندان مطلوبی نخواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره سهم کپشیر

شرکت پشم شیشه ایران با نماد کپشیر در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 619 میلیارد تومان می‌رسد. مجموعه‌های سرمایه گذاری صدرتامین، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت مبنای خاورمیانه و یک شخص حقیقی بیشترین سهم از کپشیر را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز