بهترین یخچال فریزرهای زیر 20 میلیون در دیجی‌کالا

لست سکند

با قیمت‌های کنونی بازار، خرید لوازم‌خانگی ممکن است دشوار باشد. یخچال و فریزر یکی از کالاهای بادوام آشپزخانه است که در سال‌‌های اخیر افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده است؛ بنابراین پیدا کردن یخچال و فریزری که قیمت مناسب و کیفیت خوبی داشته باشد کار سختی به نظر می‌رسد. با این حال هنوز هم می‌توان یخچال و فریزرهای اقتصادی با کارایی مناسب را در بازار پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت فروشگاه دیجی‌کالا پنج یخچال و فریزر اقتصادی با قیمت زیر 20 میلیون تومان را معرفی و بررسی می‌کند؛

یخچال و فریزر مدل 275 تی آی اسنوا

این یخچال و فریزر  از نوع کمبی یا همان بالا و پایین است. اندازه دستگاه 27 فوت است و می‌تواند برای خانواده‌های با جمعیت متوسط یا زیاد مناسب باشد. قسمت بالایی به فریزر و قسمت پایینی به یخچال اختصاص دارد. بر روی درب بخش پایینی آب‌سردکن قرار دارد. این دستگاه مجهز به سیستم نوفراست بوده و برفک نمی‌زند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یخچال الکترواستیل مدل الکترو واید

این یخچال و فریزر کمبی در اندازه 28 فوتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. گنجایش 540 لیتری این یخچال می‌تواند پاسخگوی یک خانواده پرجمعیت باشد. سه‌طبقه در داخل یخچال تعبیه شده که جنس آنها از شیشه است. این دستگاه مجهز به آب‌سردکن بوده و صددرصد بدون برفک است.

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید ایکس ویژن مدل تی اس 551

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید ایکس‌ویژن قیمتی حدود 20 میلیون تومان دارد و اندازه آن 20 فوت است. نمایشگر تعبیه شده بر روی درب یخچال وضعیت و عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد. سیستم گردش هوای چندگانه، آب‌سردکن و سیستم ضد برفک از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

یخچال و فریز جی پلاس مدل ام 5 هزار و 317

یخچال کمبی جی پلاس مجهز به آب‌سردکن بوده و اندازه آن 26 فوت است. این محصول که در دو رنگ مشکی و مشکی براق تولید می‌شود، مجهز به سیستم نوفراست ضد برفک است. گنجایش کل دستگاه 521 لیتر است که 394 لیتر آن متعلق به بخش یخچال است. تعداد طبقات یخچال چهار و تعداد طبقات فریزر دو عدد است.

یخچال و فریزر دی 502 امرسان

در این دستگاه یخچال در قسمت بالایی و فریزر در قسمت پایینی قرار دارد. یخچال سه‌طبقه و فریزر سه کشو دارد. گنجایش کل 502 لیتر است که 373 لیتر مربوط به یخچال و 129 لیتر متعلق به فریزر است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال و فریزر می‌توان به آب‌سردکن، یخ‌ساز، اخطار باز ماندن درب، سیستم انجماد سریع و رده مصرف انرژی آ اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواالکترواستیلامرسانایکس ویژنجی پلاسدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز